IBM: 62% СЕО інтегрують нові методи монетизації у свої стратегії використання даних
Респонденти з банків-візіонерів відзначили, що в найближчі три роки розраховують отримувати в середньому 58% доходів від ініціатив, реалізованих на цифрових бізнес-платформах

Нещодавнє опитування IBM керівників різних індустрій показало, що 62% топ-менеджерів уже інтегрують нові методи монетизації у свої стратегії використання даних, а 65% СЕО вважають, що автоматизація процесів прийняття рішень в найближчі 2–3 роки набиратиме обертів в їх сегменті бізнесу. Про це Mind розповів очільник «IBM Україна» Богдан Хорощак.
Респонденти з банків-візіонерів відзначили, що в найближчі три роки розраховують отримувати в середньому 58% доходів від ініціатив, реалізованих на цифрових бізнес-платформах.
«В Україні, природно, є свої особливості. У першу чергу, діджиталізуються компанії, в яких від впровадження IT-технологій безпосередньо залежить успішність бізнесу. Це гарний стимул випробовувати нові технології. Найбільш просунуті сфери: ритейл, банківська сфера, промисловість, транспорт. У цих сферах висока конкуренція, яка стимулює компанії постійно шукати нові технологічні можливості для просування», – розповів Хорощак.
За його словами в Україні зараз найбільше запитань про хмарні технології та AI.
Нагадаємо: IBM – одна з найбільших технологічних корпорацій світу з капіталізацією в $124,9 млрд. Цього року компанія увійшла до двадцятки найдорожчих брендів за версією Forbes. ІІІ квартал 2019 року IBM завершила з доходом $18,028 млрд і чистим прибутком у $1,672 млрд. А у липні цього року IBM завершив придбання Red Hat за $34 млрд .
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].