Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife

Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife

За оцінками Coca-Cola, тільки в минулому році роздрібні продажі Fairlife склали $500 млн

Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife
Фото: pixabay.com

Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife. Про це повідомляє Inventure.

Решта 57,5% акцій американської компанії куплені у партнера по спільному підприємству Select Milk Producers, але сума угоди не розкривається.

Бренд Fairlife був запущений в 2012 році і включає в себе широкий асортимент молочних напоїв, таких як молочні коктейлі з високим вмістом білка, відновлюючі напої і ультрафільтровані молочні продукти. За оцінками Coca-Cola, тільки в минулому році роздрібні продажі Fairlife склали $ 500 млн.

Після операції Fairlife, продовжить працювати як самостійний бізнес. Незважаючи на нестійкі продажі традиційних молочних продуктів, на ринку США спостерігається неухильне зростання молочних продуктів з доданою вартістю, причому споживачі активно цікавляться продуктами з більш низьким вмістом цукру, жиру і високим вмістом білка.

У Coca-Cola вважають, що бренд Fairlife може задовольнити цей попит, оскільки в його лінійку входить ультрафільтроване молоко, яке містить менше цукру і більше білка, ніж звичайне молоко. Також компанія продає безлактозні молочні продукти, що дозволяє охопити ще ширший круг споживачів.

Нагадаємо: Coca-Cola презентувала першу в світі пляшку, при виробництві якої використовувався перероблений океанічний пластик. Компанія планує запустити такі пляшки в масове виробництво з 2020 року. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті