Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife
За оцінками Coca-Cola, тільки в минулому році роздрібні продажі Fairlife склали $500 млн

Coca-Cola стала одноосібним власником бренду молочних напоїв Fairlife. Про це повідомляє Inventure.
Решта 57,5% акцій американської компанії куплені у партнера по спільному підприємству Select Milk Producers, але сума угоди не розкривається.
Бренд Fairlife був запущений в 2012 році і включає в себе широкий асортимент молочних напоїв, таких як молочні коктейлі з високим вмістом білка, відновлюючі напої і ультрафільтровані молочні продукти. За оцінками Coca-Cola, тільки в минулому році роздрібні продажі Fairlife склали $ 500 млн.
Після операції Fairlife, продовжить працювати як самостійний бізнес. Незважаючи на нестійкі продажі традиційних молочних продуктів, на ринку США спостерігається неухильне зростання молочних продуктів з доданою вартістю, причому споживачі активно цікавляться продуктами з більш низьким вмістом цукру, жиру і високим вмістом білка.
У Coca-Cola вважають, що бренд Fairlife може задовольнити цей попит, оскільки в його лінійку входить ультрафільтроване молоко, яке містить менше цукру і більше білка, ніж звичайне молоко. Також компанія продає безлактозні молочні продукти, що дозволяє охопити ще ширший круг споживачів.
Нагадаємо: Coca-Cola презентувала першу в світі пляшку, при виробництві якої використовувався перероблений океанічний пластик. Компанія планує запустити такі пляшки в масове виробництво з 2020 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].