Boeing 737 MAX «спроєктували клоуни під керівництвом мавп» – співробітники компанії

Boeing 737 MAX «спроєктували клоуни під керівництвом мавп» – співробітники компанії

Авіавиробнику довелось оприлюднити внутрішні документи, серед яких і листування працівників

Boeing 737 MAX «спроєктували клоуни під керівництвом мавп» – співробітники компанії
фото www.flickr.com/photos/ab-planepictures/48113952863

Компанія Boeing опублікувала внутрішнє листування своїх співробітників стосовно літаків сімейства 737 MAX. Про це пише Bloomberg.

У компанії оприлюднили понад 100 сторінок листування, в якому йшлося, зокрема, про проблеми, що виникали під час тренування на авіасимуляторах.

«Цей літак спроєктували клоуни під керівництвом мавп», – сказав пілот однієї з компаній у повідомленні колезі 2016 року.

Видання наводить ще кілька цікавих прикладів:

«Я просто як джедай обманув цього дурня. Мені треба давати по $1000 за кожен прийнятий дзвінок. Я рятую цю компанію».

«Я буду в шоці, якщо FAA пропустить цей шматок лайна».

«Це жарт. Цей літак смішний».

«Боже, він приречений».

Зазначається, що внутрішні документи були опубліковані Boeing на вимогу Конгресу США.

«Вони малюють дуже тривожну картину того, на що готовий був піти Boeing, щоб уникнути контролю збоку регулюючих органів, льотних екіпажів та клієнтів, навіть незважаючи на те, що співробітники компанії подавали сигнали тривоги», – йдеться в заяві Пітера ДеФазіо, демократа з Орегону, який очолює комітет, що займається розслідуванням щодо 737 MAX.

Компанія, яка надавала документи під тиском з боку законодавців, вибачилася та заявила, що готова до повної співпраці з Федеральної авіаційною адміністрацією США (FAA).

«Ми жалкуємо про зміст цих повідомлень і приносимо свої вибачення FAA, Конгресу, авіакомпаніям та їхнім клієнтам, – йдеться в заяві авіавиробника. – Ми внесли значні зміни, щоб покращити наші процеси безпеки, організації та культуру».

У заяві FAA зазначається, що адміністрація розглянула повідомлення Boeing і виявила, що «нічого з представленого не вказало на будь-які ризики для безпеки, яких не було ідентифіковано».

Нагадаємо: літак Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби до Найробі, зазнав аварії 10 березня в 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб. Ця катастрофа стала другою катастрофою літака цього типу за півроку: наприкінці жовтня 2018 року Boeing-737 Max 8 індонезійської компанії Lion Air впав у море Яванця незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що перебували на борту.

У грудні Boeing оголосила, що зупиняє комерційне виробництво 737 MAX.

Як повідомлялося, США заборонили Boeing видавати сертифікати придатності на 737 MAX.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію