Захворіло у світі
13,177,855
Померло у світі
574,793
Вилікувалось у світі
7,303,490
Захворіло в Україні
54,771
Померло в Україні
1,412
Вилікувалось в Україні
27,154
400 тисяч німців втратять роботу через розвиток електромобілів – доповідь

400 тисяч німців втратять роботу через розвиток електромобілів – доповідь

За останніми прогнозами, 30% всіх нових автомобілів в Німеччині повинні стати до 2030 електричними

400 тисяч німців втратять роботу через розвиток електромобілів – доповідь
фото pixabay.com

Зміни в транспортній галузі, які очікують Німеччину в найближчі 10 років, призведуть до значних скорочень штату співробітників, що працюють в індустрії транспорту, оскільки електромобілі збирати і обслуговувати простіше, пише HighTech Plus з посиланням на Clean Technica.

Нещодавно аналітики з Національної платформи майбутнього транспорту (NAB), організації, створеної з ініціативи федерального уряду Німеччини, опублікували доповідь про зміни, які відбудуться на ринку праці в галузі автомобілебудування.

У 2018 експерти Фраунхоферського інституту дійшли висновку, що зайнятість в автопромі Німеччини помітно знизиться до 2030 року. За їх прогнозами, 25% всіх вироблених в країні машин будуть електричними, а ще 15% – гібридами.

Такі цифри навіть занижені з урахуванням того, що Німеччина хоче виконати поставлені цілі щодо скорочення емісії парникових газів від транспортного сектору. За останніми прогнозами, 30% всіх нових автомобілів повинні стати до 2030 електричними.

Зараз у виробництві двигунів і трансмісій в Німеччині зайняті 270 000 чоловік. За оцінками NAB, перехід на електромобілі скоротить їх чисельність на 88 000.

Але в автопромисловості зайняті ще й конструктори, субпідрядники та постачальники. За песимістичним сценарієм, роботу можуть втратити 410 000 чоловік, 240 000 з яких працюють зараз на складальних лініях.

Не всі згодні з такими розрахунками. Німецька асоціація автопромисловості (VDA) пише, що доповідь NPM заснована на «нереалістичному екстремальному сценарії». Представники VDA оскаржують також представлене в доповіді твердження, що більшість електромобілів і акумуляторів потрапляє на німецький ринок з-за кордону.

Проте в VDA згодні, що частина співробітників, зайнятих у виробництві двигунів і трансмісій, будуть звільнені.

У серпні минулого року німецький концерн Continental AG оголосив про припинення інвестицій в запчастини, необхідні для роботи двигунів внутрішнього згоряння. А у вересні Daimler заявила, що відмовляється від розробок двигунів внутрішнього згоряння. Замість цього компанії займуться електромобілями.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті