400 тисяч німців втратять роботу через розвиток електромобілів – доповідь
За останніми прогнозами, 30% всіх нових автомобілів в Німеччині повинні стати до 2030 електричними

Зміни в транспортній галузі, які очікують Німеччину в найближчі 10 років, призведуть до значних скорочень штату співробітників, що працюють в індустрії транспорту, оскільки електромобілі збирати і обслуговувати простіше, пише HighTech Plus з посиланням на Clean Technica.
Нещодавно аналітики з Національної платформи майбутнього транспорту (NAB), організації, створеної з ініціативи федерального уряду Німеччини, опублікували доповідь про зміни, які відбудуться на ринку праці в галузі автомобілебудування.
У 2018 експерти Фраунхоферського інституту дійшли висновку, що зайнятість в автопромі Німеччини помітно знизиться до 2030 року. За їх прогнозами, 25% всіх вироблених в країні машин будуть електричними, а ще 15% – гібридами.
Такі цифри навіть занижені з урахуванням того, що Німеччина хоче виконати поставлені цілі щодо скорочення емісії парникових газів від транспортного сектору. За останніми прогнозами, 30% всіх нових автомобілів повинні стати до 2030 електричними.
Зараз у виробництві двигунів і трансмісій в Німеччині зайняті 270 000 чоловік. За оцінками NAB, перехід на електромобілі скоротить їх чисельність на 88 000.
Але в автопромисловості зайняті ще й конструктори, субпідрядники та постачальники. За песимістичним сценарієм, роботу можуть втратити 410 000 чоловік, 240 000 з яких працюють зараз на складальних лініях.
Не всі згодні з такими розрахунками. Німецька асоціація автопромисловості (VDA) пише, що доповідь NPM заснована на «нереалістичному екстремальному сценарії». Представники VDA оскаржують також представлене в доповіді твердження, що більшість електромобілів і акумуляторів потрапляє на німецький ринок з-за кордону.
Проте в VDA згодні, що частина співробітників, зайнятих у виробництві двигунів і трансмісій, будуть звільнені.
У серпні минулого року німецький концерн Continental AG оголосив про припинення інвестицій в запчастини, необхідні для роботи двигунів внутрішнього згоряння. А у вересні Daimler заявила, що відмовляється від розробок двигунів внутрішнього згоряння. Замість цього компанії займуться електромобілями.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].