PepsiCo переводить усі свої виробництва в США на відновлювальну енергетику
На частку PepsiCo в США припадає половина світового споживання електроенергії

Корпорація PepsiCo заявляє, що на 100% забезпечить відновлювальною енергією усі свої операції у США, оскільки прагне виконати зобов'язання щодо переходу на поновлювані джерела електроенергії і скорочення викидів на 20% до 2030 року. Про це пише Fast Company.
Зміна клімату «ймовірно, найбільша проблема, з якою зіштовхнулась наша продовольча система», сказав Саймон Лоуден, директор із стійкого розвитку PepsiCo.
«Подумайте про вплив, який посуха або рівень ґрунтових вод здійснюватимуть на посіви та фермерів. Таким чином, ми бачимо, що несемо велику відповідальність за пом’якшення наслідків змін клімату. Це стосується усього в ланцюжку – від того, як ми вирощуємо врожай до того, як виглядає наша система виходу на ринок,а також те, яким є наше виробництво в контексті енергетики», – розповів він.
Компанія встановила сонячні батареї на семи об'єктах виробництва в США. PepsiCo планує придбати кредити на відновлювану енергію, сертифікати сонячної або вітрової генерації також на інших об'єктах. Компанія має намір укласти нові угоди про покупку джерел електроенергії і контракти на фінансування електростанцій.
Скорочення викидів Pepsi на 20% є науково обґрунтованою метою, розробленою з метою, щоб глобальне потепління було нижчим за 2 градуси по Цельсію.
Видання зазначає, що прямі операції компанії складають відносно невелику частину загального вуглецевого сліду – 8%, сільське господарство – 25%, пакування – 26%.
Для прикладу, щоб зменшити надмірне використання пакування, наряду з багатьма іншими компаніями, вона переходить на упаковку, яку можна переробити або компостувати . Окрім того, Pepsi інвестує в багаторазове пакування.
На долю PepsiCo в США приходиться половина світового споживання електроенергії, в дев’яти європейських країнах компанія вже перейшла на відновлювальну енергетику.
У рейтингу компаній, які найбільше забруднюють планету пластиком два роки поспіль перше місце посіла Coca-Cola. PepsiCo посіла третє місце.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].