В Google вперше розповіли, скільки прибутків їм приносить YouTube
Доходи від розміщення реклами на відеохостингу зростають

Корпорація Google розкрила дані про виручку відеохостингу YouTube в звітності за четвертий квартал минулого року. Такі дані компанія розкриває вперше в історії, пише CNBC.
Реклама на YouTube в 2019 році принесла Google близько $15,15 млрд. На четвертий квартал припало $4,72 млрд виторгу. У 2018-му на рекламі Google заробила близько $11,16 млрд. На останній квартал тоді припало приблизно $3,61 млрд.
Представник Google відмовився повідомити CNBC, яку частку виручки від реклами на YouTube отримують творці відеоконтенту. Однак фінансовий директор компанії Рут Порет повідомляла, що їм йде «більша частина» цих грошей, відзначає видання.
При цьому доходи YouTube з інших джерел окремо не вказані, що робить оцінку реального прибутку сервісу складним завданням.
Reuters зазначає, що інформація про виручку YouTube «розчарувала» аналітиків. «Зразкові оцінки» цього показника досягали $25 млрд. «Вражаючою» виручку в спілкуванні з агентством назвав тільки аналітик Wedbush Securities Майкл Пактер. Решта опитаних з ним не погодилися.
За матеріалами Forbes
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].