BlaBlaCar запустила функцію покупки квитків на автобуси в Україні

BlaBlaCar запустила функцію покупки квитків на автобуси в Україні

Поки що поїздки з'являться у невеликої кількості користувачів платформи, згодом – будуть доступні для усіх

BlaBlaCar запустила функцію покупки квитків на автобуси в Україні
фото www.flickr.com/photos/dotconferences/24659729191

Українська платформа найбільшого в світі карпулінгового сервісу BlaBlaCar запустила функцію покупки квитків на автобуси, яка забезпечується технологіями платформи для ринку автобусних перевезень Busfor. Про це повідомляє Інтерфакс-Україні із посиланням на пресслужби платформи.

На тестовому етапі автобусні поїздки з'являться у невеликої кількості користувачів платформи, а потім будуть доступні для всіх користувачів. Пасажири зможуть прямо на BlaBlaCar купувати квитки на автобус у тисяч регулярних перевізників по всій Україні завдяки технологіям Busfor.

Завдяки можливості онлайн-покупки, користувачі BlaBlaCar зможуть зможуть заздалегідь вибирати посадкові місця в автобусі онлайн.

«Надійність покупки квитка забезпечується за рахунок прямого підключення BlaBlaCar до системи продажів автобусних квитків Busfor», – йдеться в прес-релізі.

Для поїздок з попутниками все залишається, як і раніше.

В компанії очкують, що нововведення приверне більше користувачів на платформу. Крім того, автовласникам буде простіше знаходити попутників, а перевізникам – пасажирів.

«І ті, і інші будуть ефективніше заповнювати вільні місця в салоні, а це значить, що BlaBlaCar продовжить зменшувати обсяг викидів СО2 в атмосферу», – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо: BlaBlaCar оголосив про завершення операції з придбання Busfor – найбільшого дистриб'ютора онлайн-квитків на автобуси в Центральній і Східній Європі.

BlaBlaCar – найбільший в світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток. Компанія була заснована в 2006 році у Франції. В даний час співтовариство її попутників перевищує 87 млн ​​чоловік в 22 країнах. Більш 25 млн осіб здійснює поїздки за допомогою сервісу щоквартально. Інвестиційна оцінка компанії – $1,6 млрд.

На ринок України BlaBlaCar вийшла на початку 2014 року, купивши українська стартап «Подорожник». На сьогодні кількість користувачів перевищує 5 млн чоловік.  Україна увійшла в топ-5 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar в світі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло