Українці дещо краще ставляться до мобільних сервісів таксі – опитування
Негативний досвід з традиційним таксі мали 36% респондентів

Українці дещо краще ставляться до мобільних сервісів таксі (Uber, Uklon, Bolt та інших), ніж до традиційних сервісів таксі. Про це повідомила виконавчий директор Київського міжнародного інституту соціології Наталія Харченко на прес-конференції у вівторок.
«У разі термінової необхідності 37% скоріше б скористалися сервісом традиційної служби таксі і натомість майже вдвічі більше скористалися би послугами таксі, що працюють з мобільними додатками. Тобто ми бачим, що ринок традиційного таксі поступово заміщується мобільними сервісами», – сказала вона з посиланням на результати відповідного опитування.
Згідно з результатами дослідження, 62% опитаних отримували надзвичайно або переважно позитивно враження від таксі, які працюють з мобільними додатками, тоді як за традиційними таксі цей показник склав 50%.
«Майже кожен третій з опитаних мав якійсь негативний досвід пов'язаний з використанням традиційних таксі», – зазначила Харченко.
Серед причин негативного досвіду використання традиційного таксі: машина не приїхала на замовлення (7%), бруд та сморід (6%), тривалий пошук вільної машини (6%), грубе обслуговування (6%), шахрайство (2%), порушення правил руху (2%), несправний авто (2%), важко додзвонитися (1%).
Дослідження проводилося у грудні-2019 – січні-2020 у Києві (36% опитаних), Харкові (18%), Одесі (12%), Дніпрі (12%), Запоріжжі (9%), Львові (8%) і Вінниці (5%). В цілому було опитано 1509 респондентів 25-45 років, які є користувачами послуг таксі. Жінки – 50,3% опитаних, чоловіки – 49,7%.
Особисті враження про таксі (%)
надзвичайно або переважно позитивно | нейтрально | дуже або переважно негативно | немає відповіді | |
традиційний сервіс | 50 | 42 | 6 | 2 |
сервіс з мобільними додатками | 62 | 25 | 4 | 8 |
Джерело – КМІС
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].