Комедії та трагікомедії подобаються 41% українців – опитування R&B Group
Науково-популярні фільми – лише 21%

Українські кіноглядачі віддають перевагу комедіям та трагікомедіям (41%), а також мелодрамам (34%). Про це повідомляється на веб-сайті Research&BrandingGroup у понеділок.
«Найбільш популярними серед українських глядачів є комедії, трагікомедії (41%), мелодрами (34%), пригоди (24%), бойовики (22%) і науково-популярні фільми (21%)», – вказується у повідомленні з посиланням на січневі опитування.
Згідно повідомленню, порівняно із 2018 роком зросла популярність бойовиків (з 16% до 22%), мультфільмів (з 3% до 6%), кіно-коміксів (з 4% до 6%), і дещо скоротилася доля тих глядачів, для яких жанр фільму не має значення (з 22% до 16%).

Приймаючи рішення про перегляд фільму, 73% українських кіноглядачів звертають увагу не тільки на жанр кінокартини, але й на країну, де її було вироблено, що приблизно на 10% більше, ніж було в 2018 році. Найчастіше українці надають перевагу фільмам українського виробництва (38%), виробництва США (37%), Росії (32%), фільмам знятим в СРСР (25%) і європейських країнах (21%). Менш популярні фільми, вироблені у Латинській Америці, Китаї і Кореї (по 1%).
Опитування проводилося у період з 24 січня по 2 лютого 2020 року: опитано 1804 респонденти у віці від 18 років і старше.
Research&BrandingGroup – компанія в галузі досліджень ринку і рекламної діяльності.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].