Bloomberg навів 5 показників, за якими можна швидше оцінити шкоду вірусу для економіки

Bloomberg навів 5 показників, за якими можна швидше оцінити шкоду вірусу для економіки

Готелі, туризм, заклади культурного відпочинку – перші індикатори

Bloomberg навів 5 показників, за якими можна швидше оцінити шкоду вірусу для економіки
Діснейленд, Каліфорнія
Фото pixabay.com

Ключові економічні показники не завжди показують реальний стан економіки, оскільки відстають від реальної ситуації на кілька місяців, тому для швидшої оцінки стану потрібьні більш актуальні дані, пише Bloomberg, на який посилається Forbes.

Такі звичні індикатори, як інфляція, динаміка ВВП або зайнятість можуть виявитися застарілими. Особливо це помітно зараз, коли світову економіку стрясає коронавірус, але масштаби школи визначити поки що неможливо.

Bloomberg пропонує п'ять показників, за допомогою яких можна зробити більш своєчасні судження про стан справ в економіці – для початку, в США. Зокрема, йдеться про обмеження або призупинення певних видів діяльності.

1) Готелі. Заселеність готелів в США впала до 61,8% до кінця тижня, що закінчився 8 березня. Рік тому показник становив 66,6%, за даними STR. Найбільший удар прийняли готелі в основних штатах, як Каліфорнія, Нью-Йорк і Вашингтон. У Сіетлі, в якому стався перший у США спалах коронавірусу, заселено лише трохи більше половини номерного фонду. Стали порожніми й готелі поруч з Діснейлендом у Каліфорнії, який в суботу закрився через вірус. Білий дім розглядає заходи підтримки туристичної індустрії, в тому числі фінансову підтримку готелів, туроператорів і авіакомпаній, відзначає Bloomberg.

2) Продажі ритейлу. Поки що американці продовжують робити покупки, хоча їх обсяги і змістилися частково в сторону предметів першої необхідності через спалах вірусу. «Найкращі продажі показали ліки, продукти харчування, засоби для чищення, господарські товари, вода в пляшках», – наводить агентство дані дослідницької компанії Johnson Redbook.

3) Збори кінотеатрів. Кіноіндустрія – від найбільших мереж до незалежних кінотеатрів – скорочує продажі в рамках боротьби з поширенням коронавірусу. Лідер американського ринку AMC Entertainment Holdings в п'ятницю заявив про скорочення наполовину продажів квитків. Крім того, органи охорони здоров'я по всьому світу радять утриматися від відвідування людних місць, а студії пересувають дати виходу фільмів на екрани, як це сталося з новим фільмом про Джеймса Бонда «Не час помирати».

4) Квитки в театри і музеї. Губернатор штату Нью-Йорк Ендрю Куомо доручив закрити всі театри на Бродвеї і заборонив заходи з великою кількістю учасників, щоб уповільнити поширення вірусу. Станом на тиждень, що закінчився 8 березня, театри на Бродвеї відвідали на 6,5% менше людей, ніж за той же період минулого року. Свої двері закрили всесвітньо відомі музеї і концертні зали, як Метрополітен, Карнегі-хол і Метрополітен-опера.

5) Впевненість споживачів. Індекс споживчої впевненості громадян США скорочується шість тижнів поспіль, чого не було з 2015 року, пише Bloomberg. Найсильніше на американців вплинув крах фондових ринків, коли акції стрімко дешевшали. Але поки ситуація не критична, і впевненість залишається на високому рівні.

За останніми даними, всього в світі зафіксовано 156 400 випадків зараження коронавірусом, 5833 людей загинули.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло