«Укрпошта» безкоштовно зберігатиме реєстровані поштові відправлення у період карантину
Компанія змінює умови доставки, вручення та зберігання відправлень

Плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox», в усіх об’єктах поштового зв’язку «Укрпошти» не стягуватиметься у період з 17 березня до закінчення карантину. Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Компанія також змінила умови доставки та вручення поштових відправлень, аби обмежити контакти клієнтів із працівниками поштових відділень.Рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») будуть вкладатись до абонентських скриньок адресатів. Якщо абонентська скринька несправна, адресатів інформуватимуть про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони», – сказано в повідомленні «Укрпошти».
У компанії також наголосили, що рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставлятимуться відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Нагадаємо: «Укрпошта» оголосила про відновлення всіх експортних відправлень до Китаю з 26 лютого.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].