Поліс у смартфоні – від покупки до врегулювання
Під час карнтіну особливо актуально, що врегулювати страховий випадок можна онлайн

Інтенсивна діджіталізація суспільства – зараз основна тематика ЗМІ. Чи врятує нас тотальний перехід до онлайн? Страхування названо президентом України однією з критичних галузей, які не зупиняють свою роботу, тому багато компаній продовжують надавати послуги оффлайн. Але зараз, як ніколи, зрозуміло, що виграли ті СК, які приділяли увагу онлайн-продуктам, а компанії, які мало інвестували у цей сегмент, можуть опинитися позаду.
Що доступно онлайн
Ми вже кілька років розвиваємо діджитал-канал – зазначає заступник голови Правління СК «ARX» та генеральний директор «ARX Life» В'ячеслав Гавриленко.
Результати на перший погляд скромні – якщо дивитися тільки на суму платежів. За минулий рік, від загального обсягу на онлайн продажі припадає близько 3%. Але, крім повністю онлайн продажів, коли клієнт сам купує страховий продукт на сайті, є ще й змішаний (т.зв. гібридний спосіб), коли клієнт замовляє страховку на сайті, а далі за допомогою контакт-центру проводиться повністю дистанційний продаж або продаж із доставкою. З урахуванням гібридної моделі на діджитал продажі припадає близько 4% від усього роздробу. І відсоток таких продажів буде постійно зростати.
Особливо зараз, у ситуації з коронавірусом, ми активно використовуємо всі дистанційні канали для того, щоб дати можливість клієнтам купувати, відновлювати та оплачувати наші продукти. І мова йде не тільки про ОСЦПВ, ДЦВ або мініКАСКО, які клієнт може купити на сайті, сплачуючи дистанційно. Доступні й інші продукти.
Повністю онлайн, на сайті компанії, зараз можна придбати ОСЦВ та «Автоцвілка. Все включено». Останній являє собою пакет автострахування, який складається з класичного поліса ОСЦПВ, добровільного страхування цивільної відповідальності з додатковим покриттям від 500 тисяч до 1 мільйона гривень, а також страхового покриття за КАСКО «Прямий захист» на суму 130 000 грн.
Важливо також, що наш сервіс дистанційних оплат payments дозволяє клієнтам оплачувати страховку без відвідування офісу або візиту в банк – з розстрочкою, сплачуючи за страховку карткою. Клієнту не потрібно нікуди їхати, все відбувається безконтактно та віддалено.
Врегулювання страхового випадку онлайн
Під час карнтіну особливо актуально те, що й врегулювати страховий випадок можна також онлайн. Страхова компанія ARX ще декілька років тому запустила сервіс телеврегулювання за полісом КАСКО.
Алгоритм дій наступний:
- Якщо клієнт потрапив в аварію, він телефонує до контакт-центру з місця події.
- Оператор контакт-центру задає декілька запитань, і повідомляє клієнтові контакти СТО, на яку потрібно під'їхати або викликати евакуатор, якщо машина не може рухатися самостійно.
- Після цього автомобіль доставляється на СТО, а клієнт йде додому. Пізніше він отримує повідомлення, що на СТО проведена оплата та ремонт розпочато і т.д.
Для ОСЦПВ доступний сервыс АУДОСМАРТ – клієнт повністю самостійно та дистанційно проходить процес врегулювання й оперативно отримує від компанії виплату на картку.
У разі виникнення проблем зі СТО (через карантин) для КАСКО, ми також будемо використовувати аналог сервісу АУДОСМАРТ, дистанційно оцінюючи збиток і оперативно здійснюючи оплату клієнтам на картку.
Через карантин частина співробітників працює на віддаленому доступі; але при цьому встановлений режим чергування в офісах, і необхідна частина співробітників знаходиться на «фронтах». Клієнти без проблем і в офісах, і дистанційно можуть оформити страховки, зробити оплати та врегулювати збитки.
Прогноз щодо розвитку онлайн-продажів до кінця року
Чимало клієнтів звикли до офлайнового обслуговування, але ситуація з коронавірусом і віддаленою роботою співробітників буде їх підштовхувати до того, щоб більше купувати страховки самостійно онлайн або через гібридні (змішані) моделі з віддаленим доступом.
Тому частка діджитал-продажів буде зростати та може дійти до 30%. І якщо продажі туристичних страховок на якийсь час завмерли, то онлайн продажі ОСЦПВ, ДЦО, КАСКО, мініКАСКО та особистих видів страхування – будуть активно приростати.
Інформація про компанію ARX:
- 25 років на ринку страхування України.
- Лідер страхування «КАСКО» 10-й рік поспіль.
- 92% становить задоволеність клієнтів.
- Частина міжнародного страхового холдингу Fairfax Financial Holdings Limited.
- №1 за розміром чистих страхових премій і чистих страхових виплат за 2018 рік (згідно з даними НКФУ серед 245 страхових компаній).
- Найбільший платник податків на страховому ринку України у 2018 році (за даними «Топ-100. Рейтинги найбільших»). Загальна сума податків склала понад 153,8 млн грн.
Довідка про Fairfax:
- Міжнародна холдингова компанія Fairfax Financial Holdings Limited з штаб-квартирою в Торонто (Канада) займається страхуванням, перестрахуванням і управлінням інвестиціями з 1985 року.
- Головою і виконавчим директором холдингу з 1985 р є Прем Ватса.
- Холдинг працює в 40 країнах світу.
- Інвестиційний портфель становить $39,4 млрд, загальна сума активів складає $65 млрд, загальний акціонерний капітал – $18,4 млрд.
- Більше інформації тут: https://www.fairfax.ca/