Страхова компанія Олександра Ярославського оголошує про зміну назви, оновлення логотипу та корпоративного стилю
Новини компанії

Страхова компанія Олександра Ярославського оголошує про зміну назви, оновлення логотипу та корпоративного стилю

Перехід на використання нового корпоративного стилю, включно зі зміною вивісок представництв компанії у регіонах, відбуватиметься поступово

Цей матеріал також доступний російською
Страхова компанія Олександра Ярославського оголошує про зміну назви, оновлення логотипу та корпоративного стилю

ПрАТ АСК «ІНГО Україна» повідомляє, що з квітня 2020 року працюватиме під назвою Акціонерне товариство «Страхова компанія «ІНГО» (скорочено АТ СК «ІНГО»).

Відповідно до нової назви змінюється логотип та корпоративний стиль.

Компанія понад півтора десятка років надавала страховий захист своїм клієнтам під незмінним брендом. Нова назва та візуалізація логотипу – важливий етап реалізації стратегії з цифрової трансформації, а також відображення тих змін, що відбуваються в компанії та оточуючому нас середовищі.

Латинська транслітерація назви компанії INGO підкреслює той факт, що компанія вже протягом тривалого часу здійснює транскордонні операції зі страхування і перестрахування та є активним учасником міжнародних гарантійних систем страхового покриття.

«Оновлений логотип є елементом нашої трансформаційної стратегії – функціонального спрощення, операційної ефективності, надання високотехнологічних страхових продуктів та сервісів. Тобто одним із важливих її етапів, що передбачає створення нових продуктів та сервісів, а також розбудову сучасної операційної платформи», – зауважив голова правління Ігор Гордієнко. – «Тому і різкої зміни звичних знаків та елементів не відбувається. Нові візуальні рішення просто підкреслюють наші сучасні прагнення і є елементом загальної політики впровадження інноваційних рішень», – зазначив він.

Перехід на використання нового корпоративного стилю, включаючи зміну вивісок представництв компанії у регіонах, відбуватиметься поступово. «Ми переконані, що нова назва та візуалізація логотипу компанії будуть краще сприйняті споживачами наших послуг і відображатимуть корпоративну індивідуальність», – вважає Ігор Гордієнко.

Анонсовані зміни жодним чином не вплинуть на виконання поточних та майбутніх зобов’язань компанії, а також на укладені договори страхування та партнерства. Склад акціонерів, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи, банківські реквізити також залишаються без змін.

Про АТ СК «ІНГО»

АТ «Страхова компанія «ІНГО» має 25-річний досвід роботи на ринку.

Від 2017 року основним акціонером компанії є українська бізнес-група DCH Олександра Ярославського. Компанія входить до групи найбільших страхових організацій України за обсягом премій, величиною власних активів та сумами виплат страхових відшкодувань. Має 28 ліцензій на різні види обов'язкового і добровільного страхування, надає страхові послуги корпоративним і роздрібним клієнтам.

Команда ІНГО – це понад 700 співробітників у 22 філіях та інших компаніях Групи.

«ІНГО» є повним членом Моторного (транспортного) Страхового Бюро України (МТСБУ), членом Американської Торговельної Палати (АСС), Європейської Бізнес Асоціації (EBA) та Міжнародної Торгової Палати (ICC).

13.12.2019 рейтингове агентство «IBI-Рейтинг» підтвердило довгостроковий кредитний рейтинг АТ СК «ІНГО» (ПрАТ «АСК «ІНГО Україна») за національною рейтинговою шкалою на рівні uaАА, прогноз «стабільний».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті