Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»
Партнерський матеріал

Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»

Мета проєкту – допомогти українському бізнесу адаптуватися до нових реалій та полегшити «зустріч» виробника зі споживачем

Цей матеріал також доступний російською
Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»
Фото: mind.ua

Бізнес-портал Mind.ua запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн» спільно з децентралізованою системою онлайн-продажів товарів Comin.

Мета проєкту – підтримати українських представників малого та середнього бізнесу під час кризи. Ми прагнемо надати можливість тим, хто розвиває власну справу, продукує затребувані товари або надає якісні послуги, у найкоротший час адаптуватися до нових умов ведення бізнесу, перебудувати модель продажів своєї продукції на онлайн-модель та полегшити «зустріч» виробника зі споживачем.

У рамках спецпроєкту редакція Mind уже підготувала кейс компанії «Гросс Трейдинг», яка займається дистриб'юцією вітчизняних спиртовмісних та безспиртових антисептиків, та кейс київського ресторану Normal Art Restaurant, який в умовах карантину організував доставку клієнтам страв авторської кухні, суші-сетів і навіть кальянів, що вже готові до використання. 

Якщо вас та вашу компанію зацікавив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн» і ви хотіли б долучитися до децентралізованої системи онлайн-продажів та стати героєм наступного кейсу з серії матеріалів проєкту – пишіть про своє бажання на адресу: market@mind.ua

Усі наявні матеріали та кейси, що готуватимуться редакцією, згодом можна переглянути на Спеціальній сторінці спецпроєкту.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті