Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»
Партнерський матеріал

Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»

Мета проєкту – допомогти українському бізнесу адаптуватися до нових реалій та полегшити «зустріч» виробника зі споживачем

Этот текст также доступен на русском
Mind запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн»
Фото: mind.ua

Бізнес-портал Mind.ua запустив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн» спільно з децентралізованою системою онлайн-продажів товарів Comin.

Мета проєкту – підтримати українських представників малого та середнього бізнесу під час кризи. Ми прагнемо надати можливість тим, хто розвиває власну справу, продукує затребувані товари або надає якісні послуги, у найкоротший час адаптуватися до нових умов ведення бізнесу, перебудувати модель продажів своєї продукції на онлайн-модель та полегшити «зустріч» виробника зі споживачем.

У рамках спецпроєкту редакція Mind уже підготувала кейс компанії «Гросс Трейдинг», яка займається дистриб'юцією вітчизняних спиртовмісних та безспиртових антисептиків, та кейс київського ресторану Normal Art Restaurant, який в умовах карантину організував доставку клієнтам страв авторської кухні, суші-сетів і навіть кальянів, що вже готові до використання. 

Якщо вас та вашу компанію зацікавив спецпроєкт «Бізнес іде в онлайн» і ви хотіли б долучитися до децентралізованої системи онлайн-продажів та стати героєм наступного кейсу з серії матеріалів проєкту – пишіть про своє бажання на адресу: [email protected]

Усі наявні матеріали та кейси, що готуватимуться редакцією, згодом можна переглянути на Спеціальній сторінці спецпроєкту.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло