Alibaba інвестує $28 млрд в «хмари», щоб посуперничати з Amazon та Microsoft
Частково на це рішення вплинула і коронавірусна криза

Китайський гігант онлйан-комерції Alibaba заявив про намір інвестувати протягом найближчих трьох років $28,2 млрд в свій підрозділ хмарних обчислень,підкресливши наскільки важливим він є для майбутнього росту компанії. Про це повідомляє CNBC.
Гроші підуть на інфраструктуру та технології, пов’язані з операційними системами, серверами, чіпами та мережами.
«Пандемія COVID-19 створила додатковий стрес для економіки в цілому по секторам, але також змусила нас приділяти більше уваги цифровій економіці», – заявив Джефф Чан, президент Alibaba Cloud Intelligence.
За даними Synergy Research, Alibaba є найбільшим провайдером хмарних обчислень по долі ринку в Китаї, однак йому все ж не вдалось випередити світових гігантів Amazon та Microsoft, незважаючи на свою міжнародну популярність.
З огляду на це Alibaba докладає усіх зусиль для розвитку «хмар». Аналітики вважають, що саме ця галузь стане критично важливою в майбутньому, не зважаючи на те, що наразі на неї припадає всього 7% від загального доходу компанії.
Останні інвестиції можуть допомогти компанії розширити свою продуктову та клієнтську базу, особливо на міжнародних ринках, особливо на тлі того, що компанія має намір конкурувати з Amazon та Microsoft. Між тим, в Китаї Alibaba зіштовхується із зростаючою конкуренцією в хмарному просторі з боку конкурента по е-комерції JD.com.
Нагадаємо: за підсумками 2019 рокук апіталізація Alibaba Group перевищила $500 млрд, що зробило компанію найдорожчою в Азії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].