У німецької Bayer на тлі коронавірусу прибутки зросли на 20%
Найбільш успішно продажі йшли в секторі «товари для здоровʼя»

Чистий прибуток виробника медикаментів і насіння Bayer виріс на 20% – з 1,2 млрд євро до 1,5 млрд євро – в I кварталі 2020 року завдяки зростанню попиту на медикаменти в період коронавірусу, повідомляє Коммерсант з посиланням на звіт компанії.
«Успішний початок року для Bayer, пандемія COVID-19 мала значний вплив на бізнес в першому кварталі... Чистий прибуток виріс на 20% і склав 1,489 млрд євро», – йдеться у звіті.
Виручка Bayer виросла на 6% до 12,8 млрд євро, показник EBITDA збільшився на 10,2% до 4,3 млрд євро.
Доходи концерну в сегменті «Рослинництво», за даними компанії, виросли на 5,7% до 6,8 млрд євро, в підрозділі «Фармацевтика» зростання склало 3,9% до 4,5 млрд євро. Але найбільше зростання спостерігається в сегменті «Товари для здоров'я»: на 13,5% до 1,3 млрд євро, зазначено в звітності Bayer.
«Впевнене зростання в цьому сегменті обумовлений головним чином значним збільшенням попиту через пандемію COVID-19», – відзначили в компанії. Почасти зростання пов'язане з тим, що споживачі купували товари наперед, нарощуючи запаси, додали в Bayer. Найбільше зростання в компанії зафіксували в продажах товарів для схуднення – 33,7%, а також в сегменті знеболюючих і медикаментів для серцево-судинної системи – 19,6%.
Спад в продажах Bayer зафіксував в підрозділі з продажу насіння. Це падіння компанія також пов'язує з обмеженнями на тлі коронавірусу.
Bayer очікує, що пандемія коронавірусу буде впливати на бізнес компанії протягом усього 2020 року.
Нагадаємо, Bayer подасть апеляцію на штраф у $265 млн, накладений на компанію за препарат дікамба.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].