Syngenta і Radicle інвестують $1,25 млн у рішення у сфері виробництва рослинних білків

Syngenta і Radicle інвестують $1,25 млн у рішення у сфері виробництва рослинних білків

Вони оголосили про старт Radicle Protein Challenge, компанія-переможець $1 млрд

Syngenta і Radicle інвестують $1,25 млн у рішення у сфері виробництва рослинних білків
фото www.flickr.com/photos/civilbeat/13883751328/

Syngenta і Radicle разом визначать дві компанії з новими рішеннями для підтримки майбутнього рослинних білків, які можуть включати в себе нові або експериментальні джерела походження, або з технологіями трансформації рослинного білка, які вирішують проблеми рівня від його виробництва до поновлюваного сільського господарства, і інвестують $1, 25 млн. Про це повідомляє Agroportal.

«Radicle і Syngenta шукають підприємців, які представляють компанії всіх рівнів з усього світу для подачі заявки на отримання інвестицій у розмірі $1,25 млн, щоб прискорити впровадження своїх технологій: $1 млн отримає переможець челенджу і $250 000 – той, хто займе 2-е місце », – пояснюють в компанії.

Подати заявки можна до 29 травня 2020 року. Переможці отримають не тільки значні інвестиційні ресурси і індивідуальну програму зростання від компанії Radicle Growth, а й доступ до чималого досвіду в галузі сільського господарства компаній Radicle і Syngenta, зокрема, до глобальних агротехнічним мереж для просування своїх технологій.

« Нашою місією є допомога фермерам максимально ефективно використовувати наявні ресурси і вирощувати необхідні всім нам культури екологічно чистим і здоровим способом, що включає в себе забезпечення кращими продуктами, технологіями та агрономічних радами », – зазначив головний виконавчий директор компанії Syngenta Ерік Фірвальд.

«Останні дані Gallup підтверджують, що майже чверть американців стали споживати м'яса менше, ніж будь-коли. Це збільшило попит на альтернативне сільське господарство в порівнянні з традиційними джерелами білка, зокрема рослинне і клітинне », – сказав керуючий партнер компанії Radicle Growth Кірк Хейні.

За його словами, багато компаній, які зосередили свою увагу на цьому напрямку, наполегливо працювали над планами, запуск яких передбачався в найближчому майбутньому. Однак отримати продукт, що задовольняє споживчий попит, – це лише половина результату, оскільки ціни також повинні бути відповідними.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло