«Укртелеком» відновив роботу близько 100 Центрів обслуговування абонентів
Телеком оператор відкрив центри, що розташовані у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців, де відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація та відновлено роботу громадського транспорту

З 22 травня «Укртелеком» розпочав другий етап відновлення фізичного прийому осіб у Центрах обслуговування абонентів у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців – загалом прийом ведеться у більш як 200 таких центрах, повідомляє пресслужба оператора.
У межах другого етапу відновлення прийому відвідувачів у центрах обслуговування абонентів з 22 травня відчинено ще близько 100 таких центрів. Розташовані вони у містах з населенням понад 50 тисяч мешканців, де відсутня несприятлива епідеміологічна ситуація та відновлено роботу громадського транспорту.
Всього, станом на 25 травня, вже відновлено прийом абонентів у понад 200 центрах обслуговування у різних регіонах країни. Детальна інформація щодо роботи ЦОА доступна на офіційному сайті «Укртелекому», у розділі «Центри обслуговування абонентів».
Прийом абонентів проходить з дотриманням протиепідемічних заходів: приміщення прибираються з застосуванням дезінфікуючих засобів, а співробітники мають захисні маски та рукавички, антисептик.
Щодо решти ЦОА, які розташовано у великих містах чи населених пунктах з несприятливою епідеміологічною ситуацією, або де не працює громадський транспорт, рішення про їх відкриття буде прийматися індивідуально.
Нагадаємо, що план поступового відновлення прийому абонентів у Центрах обслуговування включає три етапи, перший з яких розпочався з 12 травня.
Також варто заначити, що оператор пропонує різні канали комунікації, і кожен може звернутися зручним для нього способом:
- контакт-центр 0 800 506 800, працює цілодобово (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів)
- форма зворотного зв'язку на офіційному сайті https://ukrtelecom.ua/help/
- сторінка у соц мережі https://www.facebook.com/Ukrtelecom/ (у приватні повідомлення)
- заявку на ремонт телефону можна зробити за номером 0 800 506 508 (дзвінки безкоштовні з мобільних та стаціонарних телефонів).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].