Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P

Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P

Відновлення буде більш тривалим, ніж після терористичних атак 11 вересня 2011 року

Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P
фото Shutterstock

Галузь повітряних перевезень по всьому світу чекає довге і повільне відновлення після падіння трафіку через пандемію коронавірусу і обмежень на поїздки, повідомила в доповіді аналітична компанія S&P Global Ratings, на яку посилається Forbes.

S&P прогнозує, що світовий пасажиропотік знизиться на 50-55% за підсумками 2020 року порівняно з 2019-м. Це більш різке падіння, ніж S&P прогнозувала в березні. Найбільших збитків зазнають авіаперевезення в Європі, вказує компанія.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

На думку аналітиків, рівень перевезень буде залишатися низьким ще три роки – до 2023-го. Відновлення повітряних перевезень буде залежати не тільки від прогресу у відкритті кордонів і скасування карантину для приїжджих, а й від можливостей авіакомпаній і їх планування маршрутів, попиту з боку пасажирів та економічних труднощів у зв'язку з кризою, пише S&P.

В результаті, вважає компанія, індустрія зіткнеться з повільним зростанням після дуже різкого падіння. Відновлення буде більш тривалим, ніж після терористичних атак 11 вересня 2011 року в США, пандемії атипової пневмонії (SARS) в 2003-му і фінансової кризи 2008 року.

У довгостроковій перспективі авіаперевезення відновляться, коли індустрія впорається з забезпеченням безпеки і здоров'я пасажирів – і споживча впевненість знову зросте. Разом з тим поширення нового тренду – віддаленої роботи і віртуальних зустрічей – може позначитися на бізнес-сегменті, найприбутковішому для авіакомпаній.

У Китаї, який вийшов з карантину одним з перших в світі, зараз повітряні перевезення становлять 40-50% від рівня 2019 року, при тому, що на мінімумі в лютому падіння досягало 90%. Але в Китаї практично весь авіатрафік – це внутрішні рейси, тому що Китай припинив і заборонив в'їзд в країну іноземцям.

Нагадаємо, провідний інвестор Уоррен Баффет продав усі свої акції авіаперевізників, заявивши, що для авіакомпаній світ змінився назавжди.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло