Захворіло у світі
10,902,347
Померло у світі
521,940
Вилікувалось у світі
5,780,819
Захворіло в Україні
46,763
Померло в Україні
1,212
Вилікувалось в Україні
20,558
Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P

Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P

Відновлення буде більш тривалим, ніж після терористичних атак 11 вересня 2011 року

Світові авіаперевезення відновляться не раніше, ніж через 3 роки – прогноз S&P
фото Shutterstock

Галузь повітряних перевезень по всьому світу чекає довге і повільне відновлення після падіння трафіку через пандемію коронавірусу і обмежень на поїздки, повідомила в доповіді аналітична компанія S&P Global Ratings, на яку посилається Forbes.

S&P прогнозує, що світовий пасажиропотік знизиться на 50-55% за підсумками 2020 року порівняно з 2019-м. Це більш різке падіння, ніж S&P прогнозувала в березні. Найбільших збитків зазнають авіаперевезення в Європі, вказує компанія.

На думку аналітиків, рівень перевезень буде залишатися низьким ще три роки – до 2023-го. Відновлення повітряних перевезень буде залежати не тільки від прогресу у відкритті кордонів і скасування карантину для приїжджих, а й від можливостей авіакомпаній і їх планування маршрутів, попиту з боку пасажирів та економічних труднощів у зв'язку з кризою, пише S&P.

В результаті, вважає компанія, індустрія зіткнеться з повільним зростанням після дуже різкого падіння. Відновлення буде більш тривалим, ніж після терористичних атак 11 вересня 2011 року в США, пандемії атипової пневмонії (SARS) в 2003-му і фінансової кризи 2008 року.

У довгостроковій перспективі авіаперевезення відновляться, коли індустрія впорається з забезпеченням безпеки і здоров'я пасажирів – і споживча впевненість знову зросте. Разом з тим поширення нового тренду – віддаленої роботи і віртуальних зустрічей – може позначитися на бізнес-сегменті, найприбутковішому для авіакомпаній.

У Китаї, який вийшов з карантину одним з перших в світі, зараз повітряні перевезення становлять 40-50% від рівня 2019 року, при тому, що на мінімумі в лютому падіння досягало 90%. Але в Китаї практично весь авіатрафік – це внутрішні рейси, тому що Китай припинив і заборонив в'їзд в країну іноземцям.

Нагадаємо, провідний інвестор Уоррен Баффет продав усі свої акції авіаперевізників, заявивши, що для авіакомпаній світ змінився назавжди.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті