Захворіло у світі
11,279,465
Померло у світі
531,056
Вилікувалось у світі
6,069,717
Захворіло в Україні
48,500
Померло в Україні
1,249
Вилікувалось в Україні
21,376
Компанія засновника Google Ларрі Пейджа будуватиме електричні літаки

Компанія засновника Google Ларрі Пейджа будуватиме електричні літаки

Попередній проект Flyer зазнав невдачі

Компанія засновника Google Ларрі Пейджа будуватиме електричні літаки
фото DR

Компанія, створена на кошти співзасновника Google Ларрі Пейджа, вирішила припинити розробку проекту Flyer, електричного коптера на водних лижах і з джойстиком замість штурвала. Тепер стартап сконцентрується на літаку Heavyside, який вже довів свою перспективність, повідомляє HighTech Plus з посиланням на TechCrunch.

Зазначається, що компанія Kitty Hawk звільняє всю команду Flyer, 70 осіб. Декого з них перекинуть на проект Heavyside – на ньому керівництво збирається зосередити всі зусилля.

Проект Flyer було розпочато в 2015 році. Одномісний електричний літальний апарат з вертикальним зльотом і посадкою (VTOL) піднімався в повітря завдяки десяти окремим гвинтам і літав над водою на висоті 1-3 метрів. Всього було побудовано 111 таких коптерів, які здійснили понад 25 000 успішних пілотованих і безпілотних польотів.

Придумати бізнес-модель для літака Flyer виявилося складним завданням. Він літає низько і повільно і тільки над водою, що сильно звужує можливу сферу застосування цього транспортного засобу. Менеджмент компанії вивчав різні варіанти використання Flyer, включаючи розважальне і приміське застосування. Але безуспішно.

«Як би ми не старалися, ми не могли знайти шлях до життєздатного бізнесу», – сказав засновник проекту Себастьян Тран в інтерв'ю виданню. За його словами, метою проекту була в першу чергу демонстрація можливостей інженерів і залучення інвестицій.

Близько трьох років тому компанія Kitty Hawk почала розробку одномісного літака Heavyside з акумулятором на 160 км і крейсерською швидкістю 190 км/год.

Особливо розробники задоволені низьким рівнем шуму моделі – на висоті 457 метрів він видає всього 38 дБ, це в два рази тихіше за звичайний вертоліт. Весь цей час Heavyside проходить випробування на аеродромі в Каліфорнії.

У грудні компанія запустила проект Cora – двомісне безпілотне аеротаксі – в партнерстві з Boeing. Спільне підприємство Wisk Aero готується розвозити пасажирів на одному з островів Нової Зеландії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті