Samsung і LG владнали конфлікт через рекламу QLED і OLED телевізорів
Компанії намагалися применшити достоїнства ТВ-технологій одна одної

За даними південнокорейських ЗМІ, компанії Samsung Electronics і LG Electronics владнали суперечку через розбіжності з приводу своїх телевізорів високого класу.
Як пише DailyComm, минулої п'ятниці, 5 червня, Комісія зі справедливої торгівлі Південної Кореї (FTC) оголосила, що припинила розслідування, ініційоване після скарг компаній на адресу один одного. За даними регулятора, Samsung і LG відмовилися від взаємних претензій і домовилися надалі утримуватися від негативних маркетингових прийомів.
«У широкому сенсі, до категорії самовипромінюючих належать як QLED-моделі Samsung, так і OLED-телевізори LG», – заявили в прес-службі FTC.
Разом з тим, регулятор рекомендував Samsung чітко позначати в усіх видах своєї реклами QLED TV, що в цих телевізорах передбачено фонове підсвічування.
Конфлікт між корейськими виробниками з приводу рекламних слоганів спалахнув майже рік тому, у вересні 2019 року, на виставці IFA в Німеччині. LG тоді поскаржилася на Samsung в FTC, звинувативши конкурента в порушенні закону про чесне маркування та рекламу. В LG заявили, що реклама QLED-телевізорів Samsung вводить споживачів в оману, оскільки через наявність підсвічування QLED-моделі не можна відносити до самовипромінюючих.
Через місяць Samsung направила корейському регулятору зустрічну скаргу. У ній компанія заявила, що претензії LG до QLED TV необгрунтовані. Також Samsung обурилася через провокаційний ролик LG. У відео, в якому критикувалися телевізори QLED, був натяк на нецензурну лайку англійською мовою, стверджували в Samsung.
Кожна з компаній провела в Кореї прес-конференції, спрямовані на применшення достоїнств ТВ-технологій один одного.
Однак в червні компанії вирішили піти на мирову. Samsung і LG відкликали претензії, після чого в FTC стали вважати конфлікт вичерпаним.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].