Nestle придумала корм для котів, який пом’якшить алергію на шерсть

Nestle придумала корм для котів, який пом’якшить алергію на шерсть

Компанія бореться за конкурентність на швидкозростаючому ринку зоотоварів

Nestle придумала корм для котів, який пом’якшить алергію на шерсть
фото pixabay.com

Компанія Nestle, що володіє брендом кормів для тварин Purina, придумала, як отримати перевагу на швидкозростаючому і все більш конкурентному ринку зоотоварів. Вона запустила продажі першого в своєму роді корму для кішок, який, за її твердженням, може пом'якшити алергічну реакцію людей на шерсть, пише The Wall Street Journal, на яку посилається Forbes.

Nestle вказує, що алергію викликає не сама шерсть, а білок слини кішки, алергія на який, за даними компанії, є приблизно у кожного п'ятого дорослого в світі. Спеціальна добавка в кормі, як стверджує Nestle, дозволить нейтралізувати його дію.

Дослідження, яке проводилося протягом 12 тижнів за участю 105 кішок, показало, що щоденне вживання нового продукту на третій тиждень знижувало зміст алергенного білка на шерсті в середньому на 47%.

«Ми вважаємо, що це стане багатообіцяючою можливістю для нашого бізнесу», – сказав головний виконавчий директор Nestle Purina в Європі, Близькому Сході та Африці Бернар Меньє. За його словами, на розробку продукту під назвою LiveClear пішло ціле десятиліття.

Корми для тварин стають все важливішим напрямком діяльності Nestle, оскільки споживачі все частіше ставляться до домашніх тварин як до членів родини і готові витрачати на них більше грошей, пише WSJ.

За даними дослідницької фірми Euromonitor, з 2010 року продажі кормів для домашніх тварин у світі зросли на 61%.

Американська асоціація виробників зоотоварів прогнозує, що в цьому році власники домашніх тварин витратять на них близько $99 млрд, і більшу частину витрат складуть корми і ласощі. За її даними, кількість американських сімей з домашніми тваринами зросла до 67% з 56% в 1988 році.

На популярність домашніх тварин вплинула і пандемія коронавірусу: притулки повідомили, що в карантин все більше тварин забирали додому, зазначає видання.

Високі показники продажів бренду Purina дозволили Nestle відзвітувати про найкраще річне зростанні продажів у Північній Америці за 10 років.

Меньє підкреслив, що з новим товаром компанія сподівається отримати перевагу на ринку, оскільки зараз ніхто з інших виробників не займається проблемою алергії у власників. У випадку з собаками алергію можуть викликати різні чинники, і тому Nestle не розробила аналогічний корм для цих тварин.

LiveClear буде коштувати дорожче, ніж звичайний корм від Purina. Зараз бренд доступний на кількох ринках, включаючи США, Великобританію і Францію. Запустити продажі в інших країнах Nestle планує наприкінці цього року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло