Amazon зберегла титул найціннішого у світі бренду
До трійки лідерів також увійшли також Apple та Microsoft

Компанії Amazon вдалось зберегти свою позицію найціннішого бренду в світі. Більш того, у порівнянні з минулим роком, гігант е-комерції збільшив його вартість майже на третину до $415,9 млрд. Про це свідчать дані рейтингу консалтингової компанії Kantar, передає CNBC.
На другому місці опинилась Apple з оцінкою в $352,2 млрд, почесну «бронзу» отримала Microsoft ($326,5 млрд), яка цього року обійшла Google. Це зростання частково пояснюється більш активним використанням програмного забезпечення корпорації для спільної роботи Microsoft Teams, коли співробітники працювали з дому під час пандемії коронавірусу.
За даними Kantar, Alibaba займає шосте місце в списку BrandZ, оціненого в $152,5 млрд, що на 16% більше, ніж роком раніше, в той час як оцінка бренду JD.com зросла на 24% до $25,5 млрд.
Китайський відеододаток TikTok є новим учасником рейтингу топ-100 із показником у $16,9 млрд. Новачку вдалось обійти такі бренди, як KFC, Uber і Adidas.
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів досягла $5 трлн, що на 5,9% більше, ніж в минулому році. За попередніми прогнозами Kantar, зробленими до пандемії, їхня вартість мала зрости на 9%.
Цьогорічний топ 10 найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
- Amazon – $415,9 млн
- Apple – $352,2 млн
- Microsoft – $326,5 млн
- Google – $323,6 млн
- Visa – $186,8 млн
- Alibaba – $152,5 млн
- Tencent – $151 млн
- Facebook – $147,2 млн
- McDonald’s – $129,3 млн
- MasterCard – $108,1 млн
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].