Twitter і Facebook оригінальним способом закликали користувачів носити маски
Twitter обіцяє додати довгоочікувану функцію редагування повідомлень

Соцмережі Twitter і Facebook вирішили закликати користувачів носити маски для боротьби з поширенням коронавірусу, використовуючи свій функціонал, передає Forbes.
Twitter пообіцяв в разі дотримання цієї вимоги ввести нову функцію, а Facebook оголосив про запровадження спеціального нагадування.
У випадку з Twitter мова йде про функцію, яка дозволить редагувати опубліковані повідомлення. Компанія вказала, що введе її, «коли всі надінуть маски».
У свою чергу Facebook оголосив про те, що нагадування про необхідність носити маску з'явиться у верхній частині стрічки соцмережі. Те ж саме станеться з Instagram. Facebook і Instagram також нададуть користувачам можливість отримати інформацію про запобігання захворюванню, надану Центрами з контролю і профілактики захворювань США.
Відповідаючи на запитання користувачів, засновник Twitter Джек Дорсі заявляв, що компанія, можливо, ніколи не додасть функцію редагування. В якості причини він назвав те, що Twitter спочатку працював через SMS. «Коли ви відправляєте повідомлення, ви не можете взяти слова назад. Ми хотіли зберегти цей настрій», – зазначав бізнесмен.
Між тим оголошення Facebook було зроблено на тлі стрибка кількості випадків зараження коронавірусом у США. На цьому тижні США почали фіксувати більше 50 000 нових випадків на добу. За даними університету Джонса Хопкінса, в країні виявлено близько 2,7 млн заражених. Це змусило регуляторів 21 американського штату вимагати носіння масок.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].