Захворіло у світі
18,643,633
Померло у світі
703,127
Вилікувалось у світі
11,206,409
Захворіло в Україні
75,490
Померло в Україні
1,788
Вилікувалось в Україні
41,527
Спалах інтересу до велосипедів у світі призвів до дефіциту пропозиції

Спалах інтересу до велосипедів у світі призвів до дефіциту пропозиції

Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання

Спалах інтересу до велосипедів у світі призвів до дефіциту пропозиції
Фото: Nubia Navarro (nubikini)/Pexels

Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які віддають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу. Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% у квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.

Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon, представлена ​​по всьому світу, повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і «десятки тисяч» людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія почала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.

Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусів, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля, пише FT. Зростання популярності велосипедів також пов'язаний з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу у зв'язку з локдауном.

Лондонський виробник складних велосипедів Brompton, які можуть обійтися покупцям більш ніж в 1000 фунтів стерлінгів, також відзначає різке зростання попиту.

«У нас ніколи не було такої активної торгівлі. Попит перевищує наші можливості», – сказав головний виконавчий директор компанії Уїлл Батлер-Адамс.

Компанія не братиме нові замовлення від магазинів до жовтня, однак почала продавати велосипеди безпосередньо через інтернет.

Дефіцит пропозиції в магазинах привів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.

«Записуватися на ремонт потрібно за дві-три тижні вперед», – говорить співробітник паризького магазина велосипедів Cyclable Марк Матеус, відзначаючи, що подібна ситуація спостерігається з того часу, як був знятий локдаун.

Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу у зв'язку з хворобою або самоізоляції. Brompton вніс ряд змін в роботу заводу на заході Лондона, щоб забезпечити безпеку працівників, сказав Батлер-Адамс, і зараз наближається до рівнів виробництва до пандемії.

Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, виявилися серед країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх колах поставок, а також закриття заводів і портів.

Раніше повідомлялося, що європейський авторинок впаде на рекордні 25% у 2020 – експерти. Продажі автівок в ЄС скоротилися на 41,5% з початку року до кінця травня. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті