Спалах інтересу до велосипедів у світі призвів до дефіциту пропозиції
Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання

Виробники велосипедів на західних ринках і в Азії не можуть задовольнити зростаючий попит покупців, які віддають перевагу цьому виду транспорту в період пандемії коронавірусу. Багато магазинів по всьому світу розпродають велосипеди відразу ж, як тільки до них надходить нова партія. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Онлайн-продажі велосипедів у Франції підскочили на 350% у квітні на тлі поширення коронавірусу в Європі, згідно з даними дослідницької компанії Foxintelligence.
Французька мережа магазинів спортивних товарів Decathlon, представлена по всьому світу, повідомила, що в багатьох з її магазинів закінчилися бюджетні моделі велосипедів, і «десятки тисяч» людей перебувають в очікуванні нових поставок. Компанія почала купувати старі велосипеди для ремонту і перепродажу, щоб задовольнити попит з боку покупців.
Попит на велосипеди обумовлений тим, що багато людей прагнуть уникнути їзди в громадському транспорті через збільшення ризику зараження коронавірусів, тоді як співробітники компаній, відправлені в неоплачувану відпустку, шукають спосіб провести дозвілля, пише FT. Зростання популярності велосипедів також пов'язаний з різким падінням автомобільного трафіку на дорогах у багатьох містах світу у зв'язку з локдауном.
Лондонський виробник складних велосипедів Brompton, які можуть обійтися покупцям більш ніж в 1000 фунтів стерлінгів, також відзначає різке зростання попиту.
«У нас ніколи не було такої активної торгівлі. Попит перевищує наші можливості», – сказав головний виконавчий директор компанії Уїлл Батлер-Адамс.
Компанія не братиме нові замовлення від магазинів до жовтня, однак почала продавати велосипеди безпосередньо через інтернет.
Дефіцит пропозиції в магазинах привів до зростання попиту на послуги з ремонту велосипедів.
«Записуватися на ремонт потрібно за дві-три тижні вперед», – говорить співробітник паризького магазина велосипедів Cyclable Марк Матеус, відзначаючи, що подібна ситуація спостерігається з того часу, як був знятий локдаун.
Обмежені можливості збільшення пропозиції пов'язані з заходами соціального дистанціювання, які передбачають дотримання дистанції між працівниками, а також відсутністю персоналу у зв'язку з хворобою або самоізоляції. Brompton вніс ряд змін в роботу заводу на заході Лондона, щоб забезпечити безпеку працівників, сказав Батлер-Адамс, і зараз наближається до рівнів виробництва до пандемії.
Ще однією причиною дефіциту пропозиції є те, що Китай і Тайвань, два найбільших в Азії виробника, виявилися серед країн, які першими відчули наслідки пандемії, що призвело до масштабних збоїв в їх колах поставок, а також закриття заводів і портів.
Раніше повідомлялося, що європейський авторинок впаде на рекордні 25% у 2020 – експерти. Продажі автівок в ЄС скоротилися на 41,5% з початку року до кінця травня.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].