Прибутки 54% закладів зменшились у порівнянні з минулим липнем - дослідження
Половина закладів в країні має спад прибутків на 30% і більше

Компанія, що надає послуги з хмарної системи автоматизації Poster провела дослідження неперсоналізованих операційних показників близько 550 закладів громадського харчування з областей України, в яких вже дозволена робота кафе і ресторанів в повноцінному форматі. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.
Більшість респондентів – заклади демократичних та середніх цінових сегментів.
Щоб оцінити наскільки великий вплив карантину на динаміку прибутку рік до року, в Poster також проаналізували обсяг продажів в цих закладів у 2018-2019 роках.
Згідно з повідомленням, лише 17% закладів в липні 2019 року в порівнянні з липнем 2018 року, зафіксували спад прибутку, тільки 6% з них просіли на 30% і більше. У 2020 році в порівнянні з 2019 роком ці показники – 54% і 28% відповідно.
В середньому прибуток закладів громадського харчування в липні 2019 року в порівнянні з липнем 2018 року зріс на 46%, проти зростання на 3% з 2019 року по 2020 рік. Тобто зростання прибутку у досліджуваних закладах сповільнилося більш ніж в 15 разів.
Попри зниження прибутку, після відновлення повноцінної роботи 81% закладів громадського харчування змогли зберегти або підвищити свій середній чек в порівнянні з торішнім липнем.
Найважчим місяцем для рестораторів став квітень: прибуток українських закладів громадського харчування в той місяць склав лише чверть від доходу за лютий, коли відкритими залишалися тільки 32% закладів.
Нагадаємо: за період карантину найбільш кризовим для українського бізнесу виявився шостий тиждень.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].