Microsoft, Mercedes-Benz, Nike, Starbucks та ін. допоможуть світовому бізнесу в скороченні викидів
Коаліція буде інвестувати в продукти, які зможуть знизити викиди

Американська Microsoft Corp створила коаліцію Transform to Net Zero спільно з Mercedes-Benz, Nike Inc., Starbucks Corp., Unilever, Danone, A.P. Moeller-Maersk, Natura & Co. і Wipro. Про це передає Інтерфакс.
Коаліція націлена на надання допомоги бізнесу в усьому світі в переході до нульового рівня шкідливих викидів, повідомляється в прес-релізі Microsoft. Учасники коаліції мають намір ділитися власним досвідом на шляху до досягнення нульового рівня викидів до 2050 року, скорочувати власні шкідливі викиди в усіх ланках комерційних і виробничо-збутових ланцюжків і взаємодіяти з регулюючими органами для спільного обговорення ініціатив.
Також вони мають намір інвестувати в продукти, послуги та бізнес-моделі, які допомагають посилити позитивний ефект.
Microsoft в рамках своєї екологічної ініціативи планує відмовитися від дизельного палива до 2030 року. Постачальники хмарних послуг зазвичай використовують дизельні генератори резервного живлення для безперервної роботи центрів обробки даних. Хоча на дизельне паливо припадає менше 1% викидів, Microsoft розробляє нову програму по переходу від вуглецевої сировини на низьковуглецеві джерела палива, зокрема водень і накопичувачі енергії.
У січні цього року Microsoft оголосила про плани перейти на негативний рівень викиду вуглецю до 2030 року, усунути наслідки вуглецевих викидів за весь час з моменту заснування компанії у 1975 році, а також про інвестиції в розмірі $1 млрд до Фонду кліматичних інновацій.
Першою інвестицією в рамках цього фонду стане вкладення Microsoft $50 млн у венчурний фонд Energy Impact Partners – глобальну платформу для інновацій в сфері трансформації енергетичних і транспортних систем.
Нагадаємо, вчені опублікували найбільш детальну карту викидів шкідливих часток по всьому світу з 1998 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].