Запорізькі мости будуватимуть цілодобово – Укравтодор
За умов стабільного фінансування будівництво мостів завершать за 2 роки

Мостові переходи через Дніпро у Запоріжжі будуватимуть цілодобово. Про це сьогодні під час відвідування Запоріжжя повідомив голова Укравтодору Олександр Кубраков.
«План – запустити рух по одній смузі цього року. Плануємо також завершити будівництво пілонів – це споруда №10. Зараз вийдемо в цілодобовий режим роботи», – сказав Кубраков.
За його словами, сьогодні на об'єкті працює 200 людей, до середини серпня кількість будівельників збільшиться до 300, а в піковий момент – до 600-650.
Ведуться роботи на спорудах №№1,3,4,5 для здійснення сполучення Хортицького району (Правий берег р. Старий Дніпро) з островом Хортиця. Також розпочаті роботи з підготовки будівельного майданчика укрупнювального збирання прогонової будови споруди №10 (вантовий міст через р. Дніпро) в районі Кривої Бухти.
«7,5 тисячі тонн металу вже замовили. Підрядник отримав у вигляді авансових платежів 1,3 млрд гривень, на які закуповує метал. Метал уже завезли на заводи, наразі готують металоконструкції, а вже тут, на об'єкті, буде виконуватися великовузлове збирання. Всього на цей рік заплановано фінансування у сумі 3,7 млрд гривень», – зазначив керівник Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Андрій Івко.
За його словами, металоконструкції виготовляє два заводи: у Миколаєві та Дніпрі.
За умов стабільного фінансування будівництво мостів завершать за 2 роки.
Запорізький міст – це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років.
У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво мосту відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію ОНУР ТААХХУТ. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.
Автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя є інфраструктурним об’єктом загальнодержавного значення, який забезпечуватиме транспортний зв'язок між Лівобережжям та Правобережжям України на південному сході.
Відсутність надійних транспортних зв'язків між лівим і правим берегами Дніпра є головною транспортною проблемою не тільки міста Запоріжжя, а й регіону в цілому. Необхідність у будівництві автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі виникла понад 25 років тому та з роками загострювалась.
Раніше Олександр Кубраков в інтерв'ю Mind розповідав про тендери й корупцію у дорожній сфері, надбання та прорахунки Славоміра Новака, майбутні автошляхи, причини ДТП, а також про концесію Окружної та долю українських мостів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].