Захворіло у світі
18,364,694
Померло у світі
695,848
Вилікувалось у світі
10,965,634
Захворіло в Україні
74,219
Померло в Україні
1,764
Вилікувалось в Україні
40,613
Запорізькі мости будуватимуть цілодобово – Укравтодор

Запорізькі мости будуватимуть цілодобово – Укравтодор

За умов стабільного фінансування будівництво мостів завершать за 2 роки

Запорізькі мости будуватимуть цілодобово – Укравтодор
Голова Укравтодору Олександр Кубраков
Фото: фейсбук Укравтодору

Мостові переходи через Дніпро у Запоріжжі будуватимуть цілодобово. Про це сьогодні під час відвідування Запоріжжя повідомив голова Укравтодору Олександр Кубраков.

«План – запустити рух по одній смузі цього року. Плануємо також завершити будівництво пілонів – це споруда №10. Зараз вийдемо в цілодобовий режим роботи», – сказав Кубраков.

За його словами, сьогодні на об'єкті працює 200 людей, до середини серпня кількість будівельників збільшиться до 300, а в піковий момент – до 600-650.

Ведуться роботи на спорудах №№1,3,4,5 для здійснення сполучення Хортицького району (Правий берег р. Старий Дніпро) з островом Хортиця. Також розпочаті роботи з підготовки будівельного майданчика укрупнювального збирання прогонової будови споруди №10 (вантовий міст через р. Дніпро) в районі Кривої Бухти.

«7,5 тисячі тонн металу вже замовили. Підрядник отримав у вигляді авансових платежів 1,3 млрд гривень, на які закуповує метал. Метал уже завезли на заводи, наразі готують металоконструкції, а вже тут, на об'єкті, буде виконуватися великовузлове збирання. Всього на цей рік заплановано фінансування у сумі 3,7 млрд гривень», – зазначив керівник Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Андрій Івко.

За його словами, металоконструкції виготовляє два заводи: у Миколаєві та Дніпрі.

За умов стабільного фінансування будівництво мостів завершать за 2 роки.

Запорізький міст – це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років.

У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво мосту відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію ОНУР ТААХХУТ. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.

Автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя є інфраструктурним об’єктом загальнодержавного значення, який забезпечуватиме транспортний зв'язок між Лівобережжям та Правобережжям України на південному сході.

Відсутність надійних транспортних зв'язків між лівим і правим берегами Дніпра є головною транспортною проблемою не тільки міста Запоріжжя, а й регіону в цілому. Необхідність у будівництві автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі виникла понад 25 років тому та з роками загострювалась.

Раніше Олександр Кубраков в інтерв'ю Mind розповідав про тендери й корупцію у дорожній сфері, надбання та прорахунки Славоміра Новака, майбутні автошляхи, причини ДТП, а також про концесію Окружної та долю українських мостів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті