Alphabet вперше в історії повідомила про падіння квартальної виручки
Через пандемію коронавірусу сильно постраждав рекламний бізнес

Вперше в історії Alphabet, материнської компанії Google, вона повідомила про падіння виручки. Як повідомляє Bloomberg, це стало наслідком економічної кризи, спричиненої пандемією коронавірусу, яка змусила рекламодавців відмовитися від своїх витрат.
Прибуток компанії за ІІ квартал знизився з $9,35 млрд до $6,69 млрд в річному вираженні.
Через коронакризу сильно постраждав рекламний бізнес Alphabet. Вперше за 22-річну історію компанії доходи від реклами впали до $29,9 млрд, що на 8,1 %менше, ніж роком раніше. Зниження різко контрастує з результатами конкурента, компанії Facebook Inc, яка повідмила про загальне зростання виручки у 11%.
В цілому виручка Alphabet скоротилася приблизно на 2% до $38,3 млрд. Проте, звіт також показує деякі сильні сторони. Виручка від реклами на Youtube збільшилася на значні 6% до $3,8 млрд. Хмарний бізнес Google збільшив свої доходи на 43 %до $3 млрд. Загальні витрати Alphabet виросли з $29,8 до $31,9 млрд, незважаючи на значну економію.
Нагадаємо: інший американський техногігант, компанія Amazon, відзвітувала про найбільший прибуток за свою 26-річну історію на тлі збільшення онлайн-продажів, що різко зросли під час пандемії коронавірусу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].