Вперше за 169 років The New York Times отримала більше доходів від цифрової версії, ніж від паперової
Загальна виручка компанії за квартал знизилась на понад 7% через падіння продажів реклами

Вперше дохід від цифрового випуску The New York Times перевищив дохід від друкованого в минулому кварталі, що є історичною подією в 169-річній історії газети.
Як повідомляє Bloomberg, видання залучило 669 000 нових передплатників до своєї онлайн-версії. При цьому кількість платних користувачів цифрової версії досягла 5,7 млн, а друкованої версії – 6,5 млн.
Між тим, загальна виручка компанії впала на 7,5% у зв’язку із падінням продажів реклами на 44% через пандемію коронавірусу. Окрім того, видання не очікує значного поліпшення продажів реклами в наступному кварталі. Очікується, що доходи від реклами знизяться на 35-40%, в основному через триваючі наслідки корона кризи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].