Світовий ринок планшетів зростає найвищими темпами за шість років
Причиною підйому називають попит на тлі переходу на дистанційний режим роботи і навчання

У другому кварталі 2020 року світовий ринок планшетів продемонстрував найвищі темпи зростання за останні шість років. Про це повідомляється в свіжому звіті Strategy Analytics про ситуацію в планшетній галузі, передає DailyComm.
За оцінками дослідницької компанії, в квітні-червні 2020-го поставки планшетів виросли на 17% в річному вираженні і досягли 43,3 млн штук. Причиною підйому аналітики називають попит на тлі переходу на дистанційний режим роботи і навчання під час пандемії COVID-19. Якщо віддалена робота і онлайн-навчання перетворяться в норму після завершення пандемії, це сприятиме подальшому зростанню планшетного ринку, заявили фахівці.
Згідно з аналізом ринку, двозначні темпи зростання в минулому кварталі спостерігалися у всіх провідних виробників планшетів.
За оцінками Strategy Analytics, лідер ринку Apple поставив 14,3 млн iPad, що на 34% більше минулорічного рівня. В результаті компанія Тіма Кука показала вдвічі вищі темпи зростання, ніж ринок загалом, а внесок iPad в процентному вираженні склав 33% проти 29% роком раніше.
Apple перестала розкривати дані про постачання iPad та інших своїх пристроїв, але фінансовий звіт, недавно опублікований компанією, підтверджує успіхи планшетного бізнесу. Виручка Apple за квартал, що закінчився в червні 2020-го, склала $59,7 млрд, а прибуток був на рівні $11,25 млрд. Найсильніше зростання продажів спостерігалося саме в планшетній категорії – ріст порівняно з 2019-м склав 31%, відзначають оглядачі порталу 9to5mac.
Аналітики Canalys теж звернули увагу на досягнення Apple на ринку планшетів. Згідно їх оцінками, відвантаження iPad в квітні-червні збільшилися майже на 20% в річному численні і перевищили 14 млн штук, що стало рекордом для цього періоду. Внесок Apple в загальний обсяг відвантажень планшетів, за даними Canalys, склав 38%.
Що стосується інших виробників, то згідно зі звітом Strategy Analytics, слідом за Apple розташувалися
- Samsung – 6,9 млн планшетів; ринкова частка 15,9%,
- Huawei – 4,9 млн планшетів; ринкова частка 11,3%,
- Lenovo – 2,8 млн планшетів; ринкова частка 6,5%
- Amazon – 2,7 млн планшетів; ринкова частка 6,3%.
Найзначніша надбавка щодо постачання планшетів – на 51% – зареєстрована у Lenovo. Samsung і Huawei покращили показники на 40% і 45%, а у Amazon зростання було в межах 33%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].