Nikola Motors отримала замовлення на випуск 2500 електричних сміттєвозів
Компанія обіцяє «прорив у сфері акумуляторів»

Сміттєзбиральна компанія Republic Services оголосила про співпрацю з виробником електромобілів Nikola Motors. Остання випустить 2500 електричних вантажівок з акумулятором на 720 кВт/год для збору сміття по всій території США. Партнери не стали розкривати всі подробиці угоди, але повідомили, що вантажівки Nikola будуть протестовані в 2022 році і введені в експлуатацію в першій половині 2023 року, пише HighTech Plus з посиланням на Cleantechnica.
Сміттєвози Nikola Refuse стануть логічним продовженням електричних вантажівок, які були анонсовані два роки тому, але так і не з'явилися на ринку. Нова модель отримає акумулятор на 720 кВт/год, до 1000 к. с. потужності і запас ходу до 241 км.
При цьому компанія не розкриває швидкість зарядки і термін служби батарей, хоча наприкінці минулого року обіцяла «прорив у сфері акумуляторів».
Одночасно з оголошенням про співпрацю Nikola показала і перші рендери Refuse. Вантажівка помітно відрізняється від тих прототипів, що компанія показувала кілька років поспіль. Лицьова панель стала плоскою, а габарити помітно зменшилися.
На сайті Nikola також з'явилася спеціальна сторінка, присвячена Refuse, поряд з електромобілями Badger, Two, Wave і NZT. Крім того, в офіційному прес-релізі автовиробника зазначається, що Republic Services поки що замовила 2500 сміттєвозів, але в разі їх успішної експлуатації Nikola збільшить поставки до 5000 моделей Refuse.
«Ринок сміття – один з найстабільніших у галузі і забезпечує довгострокову вигоду для акціонерів. Трансмісія Nikola Tre ідеально підійде для цього ринку, оскільки в ній використовуються ті ж акумулятори, елементи управління, інвертори та електронна вісь, що і в запланованій вантажівці Nikola Motors. Якщо ми будемо спільно використовувати платформу Tre, ми значно знизимо вартість обох програм за допомогою одних і тих же компонентів», – заявляє засновник Nikola Тревор Мілтон.
Крім сміттєвозів Refuse, Nikola Motors паралельно працює над двома конкурентами Tesla. Перший – це електричний пікап Badger, покликаний «вбити Tesla Cybertruck», і другий – вантажівка Nikola One, яка практично повністю повторює дизайн Tesla Semi. Nikola Motors навіть подала до суду за вкрадений концепт вантажівки і вимагала від компанії Ілона Маска $2 млрд, але програла справу в суді Арізони.
Нагадаємо, виробник електровантажівок Nikola обійшов за капіталізацією світових гігантів автопрому.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].