Кінець легенди: бренд 20th Century Fox припиняє своє існування

Кінець легенди: бренд 20th Century Fox припиняє своє існування

Disney в рамках ребрендингу змінить назву на 20th Television

Кінець легенди: бренд 20th Century Fox припиняє своє існування
фото www.flickr.com/photos/austinalexander66/3875877625

Американська Walt Disney поклала кінець одному з найвідоміших імен в індустрії розваг – 20th Century Fox. Як повідомляє The Verge, медіакомпанія Disney перейменує студію в рамках ребрендингу, вона отримає назву 20th Television.

Студія Fox 21 Television Studios змінила назву на Touchstone Television,цей бренд компанія не використовувала з 2007 року. На додачу, в межах ребрендингу ABC Studios буде об’єднана з її «дочкою» ABC Signature.

Цієї осені в телешоу з'являться нові логотипи і заставки, в тому числі в серіалах «Сімпсони», «Гріффіни» та «Американський тато». Вже існуючі випуски матимуть оригінальні логотипи. Новий логотип студії, залишиться практично таким же, але в ньому не буде слів Century і Fox.

«Наші нові імена і логотипи знаменують новий день для ABC Signature, 20th Television і Touchstone Television, віддаючи данину поваги їх багатій історії і творчій силі Уолта Діснея, – сказав Крейг Хьюнегс, президент Disney Television Studios.

Нагадаємо: у минулому році Disney закрила угоду на $71,3 млрд з купівлі основної частки в медіаактивах Руперта Мердока під брендом Fox.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло