Кінець легенди: бренд 20th Century Fox припиняє своє існування
Disney в рамках ребрендингу змінить назву на 20th Television

Американська Walt Disney поклала кінець одному з найвідоміших імен в індустрії розваг – 20th Century Fox. Як повідомляє The Verge, медіакомпанія Disney перейменує студію в рамках ребрендингу, вона отримає назву 20th Television.
Студія Fox 21 Television Studios змінила назву на Touchstone Television,цей бренд компанія не використовувала з 2007 року. На додачу, в межах ребрендингу ABC Studios буде об’єднана з її «дочкою» ABC Signature.
Цієї осені в телешоу з'являться нові логотипи і заставки, в тому числі в серіалах «Сімпсони», «Гріффіни» та «Американський тато». Вже існуючі випуски матимуть оригінальні логотипи. Новий логотип студії, залишиться практично таким же, але в ньому не буде слів Century і Fox.
«Наші нові імена і логотипи знаменують новий день для ABC Signature, 20th Television і Touchstone Television, віддаючи данину поваги їх багатій історії і творчій силі Уолта Діснея, – сказав Крейг Хьюнегс, президент Disney Television Studios.
Нагадаємо: у минулому році Disney закрила угоду на $71,3 млрд з купівлі основної частки в медіаактивах Руперта Мердока під брендом Fox.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].