На АЗК «БРСМ-Нафта» топ-менджмент заправляв авто та спілкувався з клієнтами
Pekлama

На АЗК «БРСМ-Нафта» топ-менджмент заправляв авто та спілкувався з клієнтами

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців

Этот текст также доступен на русском
На АЗК «БРСМ-Нафта» топ-менджмент заправляв авто та спілкувався з клієнтами
Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі «БРСМ-Нафта»

Національна мережа автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» традиційно влаштувала «День спілкування», в рамках якого півсотні співробітників керівного складу по всій Україні стали операторами та «пістолетниками», аби ближче поспілкуватися з клієнтами, отримати відгуки та побажання щодо покращення якості сервісу, повідомляє пресслужба компанії.

Крім того, під відомим паливним брендом українцям представили новий формат комплексів «Good market» – повноцінний супермаркет із заправкою. У магазинах  можна знайти товари основних продовольчих груп: молочна, м'ясна продукція, овочі, фрукти, а також функціонує відділ кулінарії, в якому можна придбати готові страви української та європейської кухні.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

«Працівники «БРСМ-Нафта» усіх рівнів орієнтуються на ефективність виконання робіт та відмінне знання продуктів – як палива, так і товарів, які ми пропонуємо. Якість і своєчасність – основні складові репутації всієї мережі», – розповідає Олександр Мельничук, директор департаменту стратегічного маркетингу мережі «БРСМ-Нафта», який в цей день виступав в ролі авто-заправника  на АЗК в Києві,  – «Цей проект дозволяє не просто зануритися в епіцентр повсякденної робочої атмосфери, ми хочемо, щоб клієнт максимально продуктивно витрачав свій час, тому об’єднали в одній локації супермаркет, кафе та заправку».

На АЗК «БРСМ-Нафта» топ-менджмент заправляв авто та спілкувався з клієнтами

На сьогоднішній день мережа «Good Market» налічує 5 маркет-комплексів формату «3 в 1», проте кількість та асортимент товару збільшуватиметься.

Суспільним заходом мережа планує привернути увагу не тільки автолюбителів, а й пересічних покупців.

«День спілкування з клієнтами» – важливий у форматі прийняття стратегічних рішень мережі, так як дає розуміння всіх тонкощів роботи АЗК, потреби як самих працівників, так і клієнтів автозаправних комплексів.

Наш проект – це цікавий формат обміну досвідом і живого спілкування», – коментує Василь Бікус, операційний директор мережі АЗК «БРСМ-Нафта».

«День спілкування з клієнтами» проводиться вшосте у мережі «БРСМ-Нафта», продовжуючи розшиювати  географію покриття та кількість залучених представників.

На АЗК «БРСМ-Нафта» топ-менджмент заправляв авто та спілкувався з клієнтами

Про «БРСМ-Нафта»:

На ринку роздрібних нафтопродуктів України «БРСМ-Нафта» працює з 1992 року. Щодня послугами АЗК користуються понад 200 000 автомобілістів по всій Україні. На сьогоднішній день мережа налічує 196 автозаправних комплексів по всій Україні.

«БРСМ-Нафта» пропонує автомобілістам України якісне паливо виробництва провідних європейських нафтопереробних заводів: Orlen Lietuva (Литва), Ромпетрол, OMV Petrom SA (Румунія), ГПЗ «Белорусьнефть», Мозирський і Новополоцький НПЗ (Білорусь).

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло