Найбільші медіа США вимагають від Apple знизити комісію
Вони хочуть отримати ті ж умови, що отримала Amazon

NYT, News Corp, Bloomberg та інші великі видавці в листі гендиректору Apple Тіму Куку зажадали в явному вигляді позначити умови зниження комісії в магазині додатків з 30% до 15%. Про це пише Bloomberg.
«Нам хотілося б розуміти, яким умовам наші члени – компанії, що виробляють високоякісний цифровий контент – повинні відповідати, щоб отримати ті ж умови, що Amazon отримала в Apple App Store для свого додатку Amazon Prime Video», – пише керівник компанії Digital Content Next Джейсон Кинт.
У компаній 223 млн унікальних відвідувачів і 100% охоплення американської аудиторії, підкреслив Кінт.
Компанії посилаються на фразу Кука, сказану ним в ході багатогодинних розглядів в конгресі США 29 липня. Тоді на питання конгресмена про те, чи доступна іншим девелоперам знижена комісія Amazon Prime, Кук відповів, що «вона доступна всім, хто відповідає умовам».
Позиції Apple помітно ослабли після того, як стало відомо про її угоду з засновником Amazon Джефом Безосом: комісія 15% для передплатників Amazon Prime Video з iPhone і нульова комісія з поширення по іншим каналам. Стандартні умови – 30% протягом першого року і 15% згодом.
Раніше продукти компанії Epic Games, яка створила одну з найбільш популярних у світі онлайн-ігор Fortnite, були виключені з App Store за спробу обійти комісію. Epic Games подала до суду на Apple.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].