Panasonic інвестує $100 млн у нове виробництво акумуляторів для Tesla
Це покращить напружені відносини між партнерами, що виникли через зупинку виробництва сонячних батарей

Японська компанія Panasonic, один з головних постачальників акумуляторів для Tesla, буде підтримувати компанію Ілона Маска не тільки великими партіями батарей, а й фінансуванням створення виробничих ліній. Завдяки інвестиціям Panasonic, Tesla додасть ще одну лінію збірки акумуляторів на фабриці в окрузі Сторі, штат Невада, і збільшить її виробничі потужності на 10% – до 39 гігават-годин (ГВтч) в рік, повідомляє Electrek, на яке посилається HighTech Plus.
Угода між Panasonic і Tesla призведе до першого розширення Gigafactory 1 в історії американського виробника. Крім створення нової виробничої лінії, яка доповнить 13 існуючих, японська компанія модернізує процес виготовлення акумуляторів Tesla, що призведе до збільшення енергоємності батарей на 5%.
Представники компаній не розголошують точну суму угоди, але заявляють, що розмір інвестицій перевищує $100 млн.
Інвестиції послаблять напружені відносини між партнерами, що виникли через зупинку виробництва сонячних батарей під брендом Panasonic на заводі Tesla в Буффало. Кілька місяців тому японці згорнули випуск панелей і розірвали контракт, який діяв з 2016 року.
Рішення також може бути пов'язано з тим, що попит на електромобілі Tesla різко виріс за останні півроку, і автовиробник більше зацікавився розширенням партнерських відносин з китайською CATL, прямим конкурентом Panasonic.
Згідно з прогнозами Tesla, глобальні продажі електромобілів складуть більше 500 000 штук в цьому році, що на 36% більше, ніж в минулому.
При цьому представники Panasonic стверджують, що річні виробничі потужності Tesla перевищать 1 млн автомобілів вже в 2021 році, і з цієї причини компанії потрібно розширення виробництва акумуляторів.
Крім того, Panasonic пообіцяла збільшити ємність нових батарей Tesla на 20% протягом 3-4 наступних років. З цією метою японські інженери розробляють акумуляторні блоки без використання кобальту.
Що стосується альтернативних шляхів розвитку Tesla, то компанія успішно співпрацює з Contemporary Amperex Technology (CATL), яка створила, але поки що не показує акумулятор з ресурсом в 1,2 млн миль. Нові батареї CATL будуть значно енергоефективнішими і дешевшими за аналоги, а клієнти Tesla не думатимуть про заміну акумуляторних блоків протягом всього терміну експлуатації електромобіля. Більш детальна інформація про спільні розробки Tesla і CATL стане відома через місяць – 22 вересня на презентації «Battery Day».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].