Panasonic інвестує $100 млн у нове виробництво акумуляторів для Tesla

Panasonic інвестує $100 млн у нове виробництво акумуляторів для Tesla

Це покращить напружені відносини між партнерами, що виникли через зупинку виробництва сонячних батарей

Panasonic інвестує $100 млн у нове виробництво акумуляторів для Tesla
фото DR

Японська компанія Panasonic, один з головних постачальників акумуляторів для Tesla, буде підтримувати компанію Ілона Маска не тільки великими партіями батарей, а й фінансуванням створення виробничих ліній. Завдяки інвестиціям Panasonic, Tesla додасть ще одну лінію збірки акумуляторів на фабриці в окрузі Сторі, штат Невада, і збільшить її виробничі потужності на 10% – до 39 гігават-годин (ГВтч) в рік, повідомляє Electrek, на яке посилається HighTech Plus.

Угода між Panasonic і Tesla призведе до першого розширення Gigafactory 1 в історії американського виробника. Крім створення нової виробничої лінії, яка доповнить 13 існуючих, японська компанія модернізує процес виготовлення акумуляторів Tesla, що призведе до збільшення енергоємності батарей на 5%.

Представники компаній не розголошують точну суму угоди, але заявляють, що розмір інвестицій перевищує $100 млн.

Інвестиції послаблять напружені відносини між партнерами, що виникли через зупинку виробництва сонячних батарей під брендом Panasonic на заводі Tesla в Буффало. Кілька місяців тому японці згорнули випуск панелей і розірвали контракт, який діяв з 2016 року.

Рішення також може бути пов'язано з тим, що попит на електромобілі Tesla різко виріс за останні півроку, і автовиробник більше зацікавився розширенням партнерських відносин з китайською CATL, прямим конкурентом Panasonic.

Згідно з прогнозами Tesla, глобальні продажі електромобілів складуть більше 500 000 штук в цьому році, що на 36% більше, ніж в минулому.

При цьому представники Panasonic стверджують, що річні виробничі потужності Tesla перевищать 1 млн автомобілів вже в 2021 році, і з цієї причини компанії потрібно розширення виробництва акумуляторів.

Крім того, Panasonic пообіцяла збільшити ємність нових батарей Tesla на 20% протягом 3-4 наступних років. З цією метою японські інженери розробляють акумуляторні блоки без використання кобальту.

Що стосується альтернативних шляхів розвитку Tesla, то компанія успішно співпрацює з Contemporary Amperex Technology (CATL), яка створила, але поки що не показує акумулятор з ресурсом в 1,2 млн миль. Нові батареї CATL будуть значно енергоефективнішими і дешевшими за аналоги, а клієнти Tesla не думатимуть про заміну акумуляторних блоків протягом всього терміну експлуатації електромобіля. Більш детальна інформація про спільні розробки Tesla і CATL стане відома через місяць – 22 вересня на презентації «Battery Day».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло