Facebook заблокує нову політичну рекламу за тиждень до виборів у США
Боротьба з дезінформацією і маніпуляціями на виборах 2020 року стали головним пріоритетом соцмережі

Американська соціальна мережа Facebook вирішила розширити свою політику захисту виборців і взялась за видалення повідомлень, що вводять в оману користувачів, перед президентськими виборами в США в цьому році. Як повідомляє Bloomberg , на додачу інтернет-гігант заблокує можливість проведення кампаній по запуску нової реклами за тиждень до голосування, запланованого на листопад.
Вказані зміни є частиною більш великого оновлення політики, пов'язаної з виборчою стратегією Facebook, яке було викладено в повідомленні генерального директора компанії Марка Цукерберга. Його особливо турбує невизначеність у ніч виборів, коли між закриттям виборчих дільниць і оголошенням дійсних результатів можуть пройти години або дні.
«Ймовірність громадянських заворушень і насильства після виборів зросте», – сказав він.
Цукерберг розповів, що Facebook маркуватиме повідомлення політиків, які намагатимуться оголосити про перемогу, до появи офіційних даних. Ці «ярлик» будуть перенаправляти користувачів до точних оновлень, зібраних агентством Reuters.
Як відомо, соціальна мережа вже видаляє відверту дезінформацію про вибори, наприклад, повідомлення про те, що люди зможуть голосувати після дня виборів. Тепер компанія стверджує, що також видаляє публікації, що містять непряму дезінформацію, наприклад, твердження про те, що інформаційний бюлетень можна буде отри мати за водійськими правами.
Facebook робить боротьбу з дезінформацією і маніпуляціями на виборах в 2020 році своїм головним пріоритетом. Вона хоче довести споживачам, політикам і регулюючим органам, що вона може контролювати свою власну платформу і уникнути повторення сценарію 2016 року, коли російські оперативники, як вважається, використовували сервіс, щоб допомогти Трампу перемогти Гілларі Клінтон. .
Нагадаємо: днями Facebook зяавила, що виявила російську кампанію впливу, замасковану під незалежне ЗМІ. Соцмережа повідомила про блокування та видалення групи з 13 акаунтів і двох сторінок за порушення правил сервісу про запобігання іноземного втручання. Стверджується, що вони працювали з «Агентством інтернет-досліджень», яке пов'язують з російським бізнесменом, «особистим шеф-кухарем Путіна» Євгеном Пригожиним.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].