Захворіло у світі
31,605,656
Померло у світі
970,934
Вилікувалось у світі
21,747,491
Захворіло в Україні
184,734
Померло в Україні
3,705
Вилікувалось в Україні
81,670
AB InBev Efes Україна додала на етикетки своєї продукції попереджувальний текст і піктограми
Реклама

AB InBev Efes Україна додала на етикетки своєї продукції попереджувальний текст і піктограми

За рекомендаціями ВООЗ, виробники алкоголю повинні вказувати на етикетках повний склад напоїв і інформацію про можливі ризики в разі їх вживання

Цей матеріал також доступний російською
AB InBev Efes Україна додала на етикетки своєї продукції попереджувальний текст і піктограми
Фото: AB InBev Efes Україна

AB InBev добровільно розмістить розширену інформацію про продукцію і повідомлення про розумне споживання алкоголю на етикетках усіх брендів на всіх ринках присутності. Компанія підтримує глобальну ініціативу Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) щодо зменшення до 2025 року випадків зловживання алкоголем на 10%. Також AB InBev має намір підвищити рівень знань споживачів про вплив алкоголю на організм, продовжуючи реалізовувати відповідні навчальні проєкти та ініціативи.

За рекомендаціями ВООЗ, виробники алкоголю повинні вказувати на етикетках повний склад напоїв і інформацію про можливі ризики в разі їх вживання. Розміщення цієї інформації на етикетці – важливий крок для підвищення рівня знань про алкоголь серед споживачів, а також зниження випадків зловживання алкоголем.

AB InBev Efes входить до складу Міжнародного альянсу за відповідальне споживання алкоголю (International Alliance for Responsible Drinking, IARD), що займається вирішенням проблеми зловживання алкоголем. Разом із 12 міжнародними виробниками пива, вина і спиртних напоїв, серед яких гіганти ринку Diageo і Pernod Ricard, компанія зобов'язується до 2024 року нанести на етикетки попереджувальні позначки про чіткі вікові обмеження споживання алкоголю (заборона на розпивання спиртних напоїв неповнолітніми). Також компанії мають намір встановити більш суворий контроль доступу до онлайн-контенту, щоб скоротити споживання алкоголю підлітками.

В Україні компанія вже адаптувала етикетки продуктів відповідно до рекомендацій ВООЗ. AB InBev Efes Україна добровільно модифікувала вигляд попереджувального напису «Не рекомендовано вживати» на продукції, помістивши його в рамку і виділивши повідомлення більшим і жирнішим шрифтом. У ньому йдеться про заборону вживання алкоголю особами, які не досягли 18 років, а також про рекомендації не вживати алкоголь вагітним і особам, які мають відповідні медичні протипоказання.

Більш того, щоб привернути увагу споживачів до даної інформації при купівлі продукції, на кожну етикетку були додані і попереджувальні піктограми про небезпеку вживання алкоголю неповнолітніми, під час вагітності та при водінні автомобіля.

Також на оновленій етикетці розміщено посилання на ініціативу Tap Into Your Beer. Українська версія сайту Tap Into Your Beer – повноцінний гід з пивоваріння та історії пива, на сайті можна знайти інформацію про енергетичну цінність та склад напоїв, представлених в Україні, і їх відповідальне вживання.

«Ми не тільки створюємо якісні напої, а й прагнемо допомогти споживачам розібратися в тому, як і в яких кількостях необхідно їх споживати, щоб не нашкодити здоров'ю. З 2016 року ми ввели обов'язкові навчальні програми для співробітників, щоб інформувати їх про передові методи розумного вживання алкоголю і можливі негативні наслідки надмірного споживання. До кінця 2020 року ми зобов'язуємося проінформувати про це і наших споживачів, оновивши етикетки всіх брендів», – коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

За попередніми підрахунками AB InBev Efes Україна, компанія зможе оновити 100% етикеток своїх брендів до кінця 2020 року.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev і регіональної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті