Захворіло у світі
31,605,656
Померло у світі
970,934
Вилікувалось у світі
21,747,491
Захворіло в Україні
184,734
Померло в Україні
3,705
Вилікувалось в Україні
81,670
У Києві відбувся наймасштабніший захід ритейлу цього року RAU Expo 2020
Партнерський матеріал

У Києві відбувся наймасштабніший захід ритейлу цього року RAU Expo 2020

З 9 по 10 вересня у НСК «Олімпійський» відбулась IV найбільша спеціалізована виставка індустрії ритейлу та девелопменту в Україні – RAU Expo 2020

У Києві відбувся наймасштабніший захід ритейлу цього року RAU Expo 2020

У програмі бізнес-сесій, які тривали протягом двох днів, взяли учать понад 80 ТОП-спікерів українського та закордонного рівнів, а у виставковому холі були представлені понад 90 компаній-експонентів.

Під час першого дня заходу виступи експертів відбувались паралельно у трьох конференц-залах. У першій сесії експерти обговорювали тренди, ефективні інструменти та канали продажів, розвиток ринку нерухомості України, а також досягнення міжнародних ритейлерів в Україні.

У другій сесії спікери поділились своїм баченням HR-трендів у ритейлі та зупинились на змінах у законодавстві для ведення бізнесу. Під час обговорення теми антикризового управління компанією Дмитро Деревицький, голова ради директорів «АЛЛО» прокоментував: «Криза виявився не такою тривалою як ми очікували. На початку вона супроводжувалась значним падінням ринку, але, розвиваючись по  V-подібному векторі, ми дуже швидко впали і швидко піднялись. Сьогодні ми з дуже стриманим, але оптимізмом дивимося вперед. Практично усі бізнеси, які вижили у цей непростий час, вже виробили свій алгоритм роботи у нових умовах».

Сесія №3 була побудована навколо теми нової реальності та нових викликів для українського та світового ритейлу. Під час панельної дискусії Дмитро Борисов, засновник мережі ресторанів, зазначив: «Їжа стала новим чорним: повинна бути у всіх ритейлерів, які збираються затриматись на ринку надовго. Ми, звичайно ж, як один з дрібних, але системних гравців з хорошими результатами, направлені на створення нової посткарантинної реальності, різноманітних колаборацій, де народжуються гібридні моделі ведення бізнесу та взаємодії зі споживачем».

У свою чергу Наталія Середня, CMO PROSTOR поділилась власним досвідом роботи під час активної фази пандемії COVID-19: «Дрогері  і продуктові мережі працювали під час карантину. І якщо у інших галузей був час на перепочинок, так би мовити локдаун для переосмислення стратегічних рішень, то у нас по суті його не було. Але у цьому є свої переваги. Ритейл завжди був динамічний з точки зору підготовки стратегії. І в цей час, коли з'явився новий досвід, коли всі перейшли в сценарне планування, ми почали вчитися працювати буквально «з коліс». І це новий виклик. Але разом з тим, покупець однозначно виграє. Чому? Тому що це змотивувало задуматись усіх про нові рішення, технології та сервіси для зручності клієнта».

Під час другого дня RAU Expo 2020 пройшло дві сесії. У першій – експерти обговорили мультиканальність та нові перспективи для ритейлу. У другій зосередились на маркетингу галузі і обговорили концепти, ребрендинг та результати уже реалізованих трансформацій ТРЦ.

Організатор заходу, Оксана Приходько, CEO Асоціації ритейлерів України відзначила: «Ми вважаємо, що зараз головний конкурент будь-якого бізнесу – це саме COVID-19. Тому відповідно до цього ми формували наші теми. Ми намагались розкрити способи швидкої та ефективної трансформації ритейлерів, реалізації нових форматів, поєднання онлайну з офлайном для підтримки бізнесу, і готовності у разі другої хвилі пандемії».

У рамках заходу відбулась також  IV щорічна церемонія нагородження кращих ритейлерів і девелоперів України – RAU Awards на якій було відзначено переможців конкурсів «Ритейлер року» і «Кращий ТРЦ/Shopping Centre Awards». Після церемонії на учасників чекав традиційний фуршет з неформальним спілкуванням під звуки живої музики.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті