Кавовий гігант Nespresso пообіцяв зробити всю свою продукцію вуглецево-нейтральною до 2022
З 2017 компанії вдалось досягнути вуглецевої нейтральності в своїх бізнес-операціях

Один з найбільших світових виробників кави Nespresso, який є операційним підрозділом групи Nestlé, заявив, що до 2022 року зробить кожне горнятко своєї кави вуглецево-нейтральним.
Як йдеться у повідомленні на сайті Nestlé, ця нова амбіція засновується на понад 10-річній роботі, протягом якої Nespresso скоротила викиди вуглецю і компенсувала залишок через агролісівництво.
З 2017 року компанія вже досягла вуглецевої нейтральності в своїх бізнес-операціях і нове зобов'язання компанії стосуватиметься викидів, що виникають в її ланцюжку поставок і життєвому циклі продукції.
Nespresso розраховує досягнути вуглецевої нейтральності за допомогою наступних ініціатив: скорочення викидів вуглецю; посадка дерев на кавових фермах і навколо них, де Nespresso виробляє каву; і за допомогою підтримки і інвестицій в високоякісні компенсаційні проекти.
«Це зобов'язання по нейтралізації викидів вуглецю є частиною більш широкої мети сталого розвитку, про яку буде повідомлено пізніше цього року: збереження виключної якості кави, створення стійкої і відновлювальної системи вирощування кави, забезпечення стійких засобів до існування для фермерів і побудова циклічного бізнесу», – йдеться у повідомленні компанії.
Нагадаємо: днями корпорація Google заявила, що повністю ліквідувала свій вуглецевий слід, інвестуючи в «високоякісну компенсацію викидів вуглецю».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].