Театр як промо захисту даних: UNIT.City показав «1984» Джорджа Орвелла
В інноваційному парку пройшов open-air спектакль «1984» від Театру на Подолі

Команда інноваційного парку UNIT.City запросила трупу Театру на Подолі для організації імерсійної вистави «1984», де кожен глядач став учасником події.
Три дзвоники перед виставою були замінені пострілами з рушниць. «Запрошували» глядачів до глядацької зали актори театру, переодягнені в костюми армії Старшого брата. До своїх місць глядачі проходили в конвої озброєних солдат із службовими доберманами.

За словами CMO UNIT.City Артема Бойка, вибір саме цієї вистави – невипадковий. UNIT.City активно діджиталізує свою територію: незабаром в інноваційному парку з’являться патрульні дрони та AI-камери. Це перші кроки команди на шляху трансформації інноваційного парку на великий smart-city-проєкт. Отже, важливо наголошувати на тому, що захист персональних даних повинен бути пріоритетним напрямком діджиталізації.
«Ми розуміємо – від розпізнавання осіб і збору big data до «Великого Брата» один крок. Тому що загальна діджіталізація несе не тільки благо, але і загрозу. І тому, на жаль, роман про жахи тоталітаризму, написаний в середині минулого століття, сьогодні актуальний як ніколи. Проблеми захисту персональних даних активно дискутуються останні декілька років. І ми впевнені, що про це треба говорити все частіше та відкритіше, а можливості AI та big data повинні бути прозорими і зрозумілими», – розповідає Артем Бойко.
П’єса «1984» поставлена Майклом Джином Саліваном і є адаптацією культового роману-антиутопії Джорджа Орвелла. Вона демонструє життя в тоталітарному суспільстві, яке позбавлене свободи волі, та силу державної пропаганди.

Раніше Mind уже розповідав про те, як прем'єра вистави «1984» за Орвелом у Театрі на Подолі майже рік тому викликала резонанс у культурному та інформаційному просторі України.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].