Apple націлилась на перспективний індійський ринок
Техногігант відкриє свій перший інтернет-магазин в країні наступного тижня

Американський техногігант Apple анонсував відкриття свого першого інтернет-магазину в Індії 23 вересня. Як повідомляє Reuters, дата була обрана не випадково, оскільки співпаде із святковим сезоном в країні, коли рітейлери мають змогу заробити найбільше.
Наразі Apple продає свої продукти в Індії через треті країни і роздрібні компанії, такі як Amazon.com і Flipkart, що належить Walmart.
В Індії налічується понад 1 млн абонентів мобільного зв'язку, третина з яких покладається на дешеві і звичайні смартфони. Це свідчить про великі перспективи зростання для виробників смартфонів, але також пов'язано з більш дешевою робочою силою для виробництва пристроїв.
Нагадаємо: раніше на цьому тижні Apple запустила віртуальний фітнес-сервіс і пакетний сервіс Apple One, який об'єднує всі його підписки. Основна увага приділяється послугам, які лежать в основі стратегії зростання Apple і обслуговують клієнтів, що працюють з дому, через пандемію COVID-19.
Нагадаємо: 15 вересня Apple представила єдину підписку на свої сервіси Apple One. У неї ввійдуть Apple Music, Apple TV, Apple Arcade, Apple News та інші сервіси за фіксованою ціною.
У відповідь музичний сервіс Spotify заявив, що Apple, випустивши єдиний пакет підписок на свої сервіси Apple One, зловживає домінуючим становищем на ринку
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].