Купили б Amazon, якби продавали – Герега озвучив плани з розвитку «Епіцентру»
У планах – мережа аптек, 62 ТЦ й завод кормів

ТОВ «Епіцентр К» Галини й Олександра Герег планує розвивати новий напрямок бізнесу – аптечну мережу. Про це Герега сказав в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
На питання про те, чи готується компанія знову когось купити, Герега відповів: «Amazon, якби продавали. Але не знаю, хто б міг цю угоду закрити (сміється). А взагалі, мережу на 100-200 аптек придбали б, адже коронавірус подарував нам новий напрямок – «Аптека».
На думку Гереги, аптечний бізнес повинен бути в резерві, щоб у разі необхідності компанія могла запропонувати весь перелік необхідних товарів.
«Так, Епіцентр буде розвивати аптеки й створює новий департамент – «Засоби захисту»… Першу аптеку ми вже відкрили у Вінниці, плануємо і далі розширювати мережу. «Аптека», «Медтехніка» і «Засоби захисту» будуть в єдиній площі, тому що це супутні товари», – додав генеральний директор «Епіцентр К» Петро Михайлишин.
Також Герега розповів, що компанія планує відкрити ще орієнтовно 50 торгових центрів «Епіцентр» площею по 4 000-6 000 кв. м в райцентрах.
Михайлишин додав, що компанія зараз будує в Запоріжжі третій ТЦ площею 23 000 кв. м, хоче розширити торговий центр у Кропивницькому на 10 000 кв. м (до 28 000 кв. м), фінансує будівництво ТЦ в Житомирі, Долині, Калуші, Первомайському, Мелітополі.
«І ще в планах 12 ТЦ оптимального формату в невеликих містах», – сказав він.
Михайлишин повідомив, що за останній рік компанія переформатувала дитячий магазин «Епік, планується переформатування магазинів косметики «Мон Шері» і відкрити п'ять центрів видачі замовлень інтернет-магазину epicentr.ua. Також компанія планує побудувати завод із виробництва кормів і наростити свій земельний банк в агросекторі.
ТОВ «Епіцентр К» створено у 2003 році, перший гіпермаркет відкрило в Києві в грудні того ж року. Станом на серпень 2020 року мережа нараховує 62 ТЦ в Україні.
Учасниками ТОВ «Епіцентр К» є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).
Нагадаємо, мережу гіпермаркетів «Нова Лінія» переформатують і об'єднають з брендом «Епіцентр».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].