ДБР перевіряє чотири версії катастрофи на Харківщині

ДБР перевіряє чотири версії катастрофи на Харківщині

На місце події виїхало керівництво ДБР, Офісу Генпрокурора, Міноборони, Ген штабу ЗСУ, Нацполіції.

ДБР перевіряє чотири версії катастрофи на Харківщині
фото www.dsns.gov.ua/

Слідчі Державного бюро розслідувань розпочали досудове розслідування у зв'язку з падінням військового літака АН-26 Повітряних Сил ЗСУ на Харківщині за фактом порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки (ст. 416 ККУ).

Як повідомляє пресслужба ДБР, наразі перевіряються наступні версії слідства:

  • катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
  • катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
  • неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
  • неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

З метою координації дій на місце події виїхало керівництво Державного бюро розслідувань, Офісу Генпрокурора, Міноборони України, Генерального штабу ЗСУ, Нацполіції.

Проведено невідкладні слідчі (розшукові) дії, а саме:

  • огляд місця події за участю спеціалістів;
  • виїмка необхідної документації;
  • допити свідків;
  • призначення необхідних судових експертиз.

Нагадаємо: за попередньою інформацією, 25 вересня 2020 року близько 20:50 на автошляху Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час здійснення планових навчальних польотів впав та загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродром військової частини в м. Чугуєві Харківської області. На борту літака перебувало 20 курсантів Харківського університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба та 7 військовослужбовців військової частини.

Як повідомлялось, міністр оборони  Андрій Таран повідомив, що за попередніми даними, «скоріш за все літак зачепився крилом за землю».

Керівник оборонного відомства зазначив, що за попередньою оцінкою фахівців з льотної безпеки, сталась відмова одного з датчиків у лівому двигуні повітряного судна. Тобто, відмовив не сам двигун, а один з його датчиків. Міністр додав також, що двигун літака мав в запасі понад п'ять тисяч льотних годин до чергового ремонту.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло