Walmart має намір інвестувати $25 млрд в цифрову платформу Tata Group – ЗМІ
Платформа, яка об'єднає всі споживчі послуги Tata, буде запущена в грудні-січні

Walmart Inc веде переговори з Tata Group про інвестиції в розмірі до $25 млрд у цифрову платформу індійського конгломерату. Про це повідомляє Reuters із посиланням на дані газети Mint.
Додаток, який планується запустити в Індії в грудні або січні, об'єднає всі споживчі послуги Tata в рамках однієї платформи, йдеться в повідомленні видання.
Walmart найняла Goldman Sachs в якості банкіра для запропонованої угоди, яка може бути організована як спільне підприємство під управлінням Tata і включати пропозиції від Flipkart Walmart.
«Walmart прагне отримати сильний бренд, який підтримує свій бізнес в галузі е-комерції, в той час, як Tata group хоче мати глобальне ім'я і визнаного гравця в онлайн-просторі ... щоб мати можливість конкурувати з платформами Jio від Reliance Industries і Amazon», – повідомило джерело Mint.
Крім того, за даними Bloomberg, Tata Group, чиї лістингові компанії мають сукупну ринкову вартість $160 млрд, веде переговори з потенційними інвесторами про частки у своїй цифровій платформі.
Якщо угода відбудеться, це може стати найбільшою інвестицією Walmart в країні, яка перевищить $16 млрд доларів, які американський роздрібний торговець заплатив за 66% акцій компанії Flipkart.
Ринок е-комерції в Індії швидко розвивається і, за оцінками Goldman Sachs, до 2024 року досягне $99 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].