Interbrand назвала найдорожчі бренди у світі, на першому місці - Apple

Interbrand назвала найдорожчі бренди у світі, на першому місці - Apple

Рейтинг публікується вже понад 20 років

Interbrand назвала найдорожчі бренди у світі, на першому місці - Apple
фото Shutterstock

Бренд Apple за минулий рік подорожчав на 38%, майже до $323 млрд. Таким чином він залишається найдорожчим у світі протягом восьми років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp. за 2020 рік, передає FinMarket.

На другу позицію з третьої вийшов бренд Amazon, вартість якого зросла на 60% (до $200,7 млрд).

На третю сходинку c четвертої піднявся Microsoft (зростання на 53%, до $166 млрд).

При цьому бренд Google вийшов з топ-3, опустившись з другої на четверту позицію (його вартість скоротилася на 1% – до $165,4 млрд).

Список інших компаній у топ-10 не змінився, помінялися місцями тільки компанії на п'ятій і шостій позиціях:

  • Samsung (зростання на 2%, до $62,3 млрд),
  • Coca-Cola (падіння на 10%, до $56,9 млрд),
  • Toyota (скорочення на 8%, до $51,6 млрд),
  • Mercedes-Benz (зниження на 3%, до $49,3 млрд),
  • McDonald's (зменшення на 6%, до $42,8 млрд),
  • Disney (скорочення на 8%, до $40,8 млрд).

На першу десятку припала половина загальної вартості брендів топ-100.

Новими учасниками рейтингу в цьому році стали Instagram (19-е місце, $26,1 млрд), YouTube (30-е місце, $17,3 млрд) і Zoom (100-е місце, $4,48 млрд).

Найбільш істотний підйом в рейтингу продемонстрували Spotify (до 70-ї позиції з 92-ї минулого року, зростання на 52% – до $8,4 млрд) і Netflix (до 41-ї позиції з 65-ї, підвищення на 41% – до $12,67 млрд). При цьому наголошується також, що Instagram увірвався в рейтинг відразу на дуже високу позицію.

У список повернувся бренд Tesla (40-й рядок, $12,8 млрд), який був відсутній в ньому останні два роки.

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі у J.P. Morgan (22-й рядок, зростання на 6% – до $20,22 млрд) і American Express (23-е місце, зниження на 10% – до $19,5 млрд).

Останній представник нафтогазової галузі Shell, який в минулому році займав 97-у сходинку, покинув рейтинг.

Сукупна вартість брендів топ-100 оцінюється зараз в $2,336 трлн, що на 9% перевищує показник за 2019 рік, вказано в повідомленні Interbrand. Технологічні компанії та майданчики продемонстрували підйом в середньому на 20%.

Interbrand враховує в своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки і здатність компаній забезпечити доходи. Топ-100 найдорожчих брендів світу публікується вже 21 рік.

Всього близько 30 компаній, які були в першому рейтингу, є в ньому і зараз, включаючи Disney, Nike і Gucci. При цьому понад 100 брендів покинули список за ці роки, в тому числі Nokia і MTV. У десятці лідерів всі ці роки як і раніше залишаються тільки Coca-Cola і Microsoft.

У 2001 році при першій публікації рейтингу загальна вартість брендів з топ-100 становила $988 млрд. Тобто за цей час показник збільшився в 2,4 рази.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло