Глава Wizz Air прогнозує, що після пандемії авіаційна галузь стане меншою
За словами Вараді, найбільше постраждають традиційні авіаперевізники. Він очікує, що його лоукост швидко повернеться до рівнів 2019 року

За словами гендиректора Wizz Air Джозефа Вараді, світова авіаційна промисловість зменшиться в результаті коронавірусної кризи, оскільки багато приватних авіакомпаній потонуть, а уряди витрачають багато грошей, щоб утримати на плаву національних чемпіонів.
Як повідомляє Reuters, за словами Вараді, найсильніше постраждають традиційні авіакомпанії, які покладаються на свою мережу і бізнес-трафік, але Wizz Air очікує, що попит на дешеві квитки та прямі рейси швидко відновиться після стихання пандемії.
Wizz Air, заснована у 2003 році Вараді, колишнім главою нині неіснуючого угорського національного перевізника Malev, є однією з найбільших бюджетних авіакомпаній в Європі, орієнтованої в основному на центральну і східну частини Старого континенту.
Вараді також розкритикував відсутність політичної координації щодо обмежень на поїздки та інших заходів з подолання кризи та закликав глав держав приділяти більше уваги економічним наслідкам.
Десятки країн по всьому світу, включаючи Францію і Німеччину, надають різні форми державної підтримки або набувають більш великі пакети акцій своїх національних авіакомпаній, щоб допомогти їм пережити кризу, яка різко знизила попит на подорожі.
Але галузь загрузла в непослідовних правилах поїздок і карантину, які, за словами авіакомпаній, почасти є причиною того, що люди обмежують свої поїздки на літаку.
«Що стосується Wizz, то в той момент, коли COVID зникне, я думаю, ми повернемося до рівнів 2019 року, – сказав Вараді. – Ми не можемо рухатися дуже швидко, але проблема не в споживчому попиті, а в обмеженнях, що накладаються урядами».
За словами Вараді, Wizz зараз використовує половину свого звичайного трафіку.
Попри те, що поставки літаків різко впали, оскільки авіакомпанії намагаються підтримувати ліквідність, Wizz Air продовжує додавати літаки Airbus у свій парк під час кризи. Разом з індійською IndiGo на їх частку припадає близько чверті поставок Airbus.
За словами Вараді, для невеликого числа авіакомпаній, таких як Wizz Air, що мають інвестиційний рейтинг, все ще є можливості для залучення фінансування. Він додав, що Wizz відкрита для інших партнерських відносин за кордоном після створення стартапу в Абу-Дабі Wizz Air Abu Dhabi та розширення своєї присутності в Великобританії, куди вона продовжить інвестувати після Brexit.
Нагадаємо: Wizz Air зменшила кількість рейсів з України в зимовому розкладі польотів
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].