Гонконг ініціював у СОТ суперечку з США щодо маркування товарів
Американська сторона вимагає, щоб товари з Гонконгу маркувались, як виготовлені в КНР

Гонконг розпочав торговельну суперечку проти США стосовно вимоги з боку Сполучених Штатів маркувати товари з Гонконгу, як такі, що надходять з Китаю. Про це йдеться у повідомленні Світової організації торгівлі (СОТ, WTO), передає Reuters.
Гонконг «попросив СОТ про консультації щодо спору зі Сполученими Штатами, що стосується маркування походження товарів, яку вимагають ввести США щодо виробленої в Гонконзі продукції», йдеться в повідомленні організації.
Вказане правило повинне було набрати чинності наприкінці вересня, але згодом термін був продовжений до 10 листопада.
Раніше Сполучені Штати дозволяли називати Гонконг місцем походження. Гонконг, який є особливим адмінрегіоном КНР, є самостійним членом СОТ, до складу якого входять 164 члени.
Як відомо, Гонконг став «гарячою точкою» у відносинах між Китаєм і США, чиї відносини і до цього були натягнутими через питання торгівлі, посягань КНР на Південно-Китайське море і його відношення до мусульманської Уйгурської меншості.
Згідно з правилами СОТ, в обох сторін є 60 днів, щоб спробувати врегулювати спір шляхом консультацій, після чого Гонконг може попросити СОТ винести остаточне рішення.
Нагадаємо: влітку цього року Трамп впровадив санкції проти Китаю через прийняття закону про національну безпеку в Гонконзі. Окрім того, відповідним документом США позбавили Гонконг економічних і торгових преференцій, оскільки «він більше не є достатньо автономним».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].