Xiaomi вперше увійшла в трійку лідерів ринку смартфонів, і вперше в цій трійці немає Apple
Samsung повернула собі лідерство на ринку смартфонів

Xiaomi увійшла в трійку найбільших у світі виробників смартфонів за підсумками третього кварталу 2020 року, передає DailyComm.
За підсумками цього періоду, як повідомляють аналітики Canalys, по всьому світу було поставлено 348 млн смартфонів, що на 1% більше, ніж роком раніше, але на 22% більше відносно другої чверті 2020 року.
Samsung повернула собі лідерство на ринку смартфонів, в липні-вересні 2020 року відвантаживши 80,2 млн пристроїв, що на 2% більше показника річної давності.
За словами аналітика Canalys Шентан Цзінь, зростанню поставок сприяли три ключові фактори:
- зростання попиту в багатьох регіонах в третьому кварталі після падіння кварталом раніше;
- вихід компанії на друге місце на індійському ринку;
- випуск смартфонів в бюджетному і середньому ціновому сегменті,
- а також ряд інших ініціатив для стимулювання попиту , в тому числі знижки та безкоштовна доставка.
Крім того, в світлі конфлікту на кордонах Китаю і Індії жителі останньої активно бойкотували бренди Піднебесної, віддаючи перевагу південнокорейським вендорам.
Відзвітувавши зниженням поставок на 23%, Huawei під тиском американських санкцій пішла на другий рядок рейтингу найбільших виробників смартфонів. У липні-вересні 2020 року Huawei поставила 51,7 млн трубок, що на 23% менше за минулий рік.
За рахунок ринків, що розвиваються, місце в топ-3 вперше отримала Xiaomi. Причому, цей китайський гравець наростив продажі на 45% (до 47,1 млн штук), тоді як Apple, яка поступилася своїм місцем, показала 1%-й спад (до 43,2 млн штук).
«Третій квартал був симетричним з тієї точки зору, що Xiaomi збільшила поставки на 14,5 млн смартфонів, а у Huawei вони скоротилися на 15,1 млн, – каже аналітик Canalys Мо Цзя. – В Європі, на ключовому полі протистояння компаній, відвантаження Huawei впали на 25%, а поставки Xiaomi виросли на 88%. Xiaomi пішла на ризик, встановивши високі виробничі цілі, але цей крок окупився, коли в третьому кварталі компанія змогла заповнити канали великими пристроями, такими як серія Redmi 9. Вендор вклав кошти в розвиток місцевих ініціатив, щоб завоювати довіру дистриб'юторів і стільникових операторів».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].