Захворіло у світі
99,734,558
Померло у світі
2,140,446
Вилікувалось у світі
55,083,149
Захворіло в Україні
1,197,107
Померло в Україні
22,057
Вилікувалось в Україні
965,835
Новий сандвіч і система лояльності: McDonald's представив інвесторам стратегію зростання

Новий сандвіч і система лояльності: McDonald's представив інвесторам стратегію зростання

Компанія хоче пристосуватися під зміни у поведінці покупців

Новий сандвіч і система лояльності: McDonald's представив інвесторам стратегію зростання
фото Shutterstock

McDonald's представив інвесторам нову стратегію зростання, включивши в неї довгоочікувану програму лояльності та новий сендвіч, повідомляє Bloomberg, на яке посилається The Bell. Компанія очікує, що ця стратегія принесе зростання продажів вже в середині наступного року, а в 2022 році досягне 1,5-2%.

 «У ресторанах по всьому світу ми спостерігаємо, як поведінка клієнтів змінюється безпрецедентними темпами протягом останніх кількох місяців, – зазначив гендиректор McDonald's Кріс Кемпчинські. – Це дає можливість зробити щось особливе і написати наступну велику главу в історії McDonald's».

По-перше, Кемпчинські офіційно оголосив про відкриття нової штаб-квартири McDonald's в Чикаго.

Також McDonald's буде активно інвестувати в нові технології, включаючи мобільний додаток MyMcDonald's, яке буде робити клієнтам індивідуальні пропозиції і включати програму лояльності. Як зазначає Bloomberg, інвестори багато років чекали, коли McDonald's запустить свою програму лояльності, схожу на ту, що є у Starbucks.

Поки додатка немає, McDonald's в найближчі кілька тижнів почне тестувати програму лояльності в американському місті Фенікс. Додаток MyMcDonald's імовірно почне працювати до кінця 2021 року на шести найбільших ринках мережі – в США, Великобританії, Канаді, Австралії, Німеччині та Франції.

Що стосується меню, то тут McDonald's вирішив зосередитися на своїх основних продуктах. Це Біг Мак, Гамбургер, Чікен Макнаггетс і картопля фрі, які становлять близько 70% від всіх продажів мережі. Наприклад, будуть змінені булочки для гамбургерів – їх будуть підсмажувати на грилі.

Крім того, McDonald's представить новий хрусткий сендвіч з куркою, в США він почне продаватися на початку наступного року.

У понеділок McDonald's представив фінансові результати за третій квартал року, вони виявилися кращими, ніж очікувалося. На тлі новин акції мережі ресторанів 9 листопада виросли на 9,6%.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті